Intervju: Bruce Huang, generalni menadžer za HONOR Srbija, Hrvatska i Slovenija

HONOR je na ovogodišnjem MWC sajmu (Mobile World Congress 2023), održanom u Barseloni, imao zapažen nastup koji se i mesec dana kasnije prepričava u IT okruženju. Kompanija HONOR je predstavila najnovije modele Magic5 serije kao i inovativne karakteristike najnovijih HONOR telefona, koje su predstavnici uticajnih svetskih medija označili kao „Best of MWC”. Ovogodišnje predstavljanje krunisano je sa ukupno 42 nagrade koje su dodelili različiti svetski mediji, a flegšip telefon HONOR Magic5 Pro osvojio je čak 18 nagrada u različitim kategorijama. O ovom sjajnom nastupu i novostima koje stižu iz kompanije HONOR sa nama je razgovarao generalni menadžer za HONOR Srbija, Hrvatska i Slovenija, Bruce Huang.

Koje sve uređaje je kompanija HONOR predstavila na ovogodišnjem MWC sajmu?

Na MWC 2023 predstavili smo najnovije modele iz Magic5 serije, HONOR Magic5 Pro – najnoviji flegšip model koji će zadovoljiti i najzahtevnije korisnike i Magic5 Lite. Ujedno predstavljen je i HONOR Magic Vs – prvi flegšip sa sklopivim ekranom. Ovi telefoni  pomeraju standarde industrije u svakom aspektu korisničkog iskustva, afirmišući položaj HONOR Magic serije kao lidera kvaliteta, performansi i inovacija u industriji pametnih telefona. Posebno bih istakao Magic5 Lite, prvi telefon iz Magic5 serije koji je dostupan na tržištu Srbije i već je privukao veliku pažnju. U pitanju je veoma tanak i lagan, ali u isto vreme i uređaj koji je nedavno osvojio 1. mesto na  DXOMARK listi kao telefon sa najboljom performansom baterije, koja, uz intezivno korišćenje, traje puna dva dana.

Prethodne godine najavljena je dual-flegšip strategija. Šta to zapravo znači?

Fokus kompanije HONOR, na globalnom nivou, je realizacija dual-flegšip strategije. To u praksi znači da sva tržišta imaju jednako dostupne uređaje. Dual-flegšip strategija najavljena je prethodne godine na IFA sajmu i sa zadavoljstvom mogu da kažem da su obe vodeće serije Magic i N serija dostupne na tržištu Srbije. Nastavićemo u ovom pravcu, jer je cilj kompanije da korisnicima na svim tržištima bude dostupan raznovrstan portfolio naših uređaja, kako na ostalim tržištima tako i na tržištu Srbije.

HONOR je na sajmu predstavio svoj novi pristup razvoju tehnologije pod nazivom „Tehnologija koja inspiriše”. Šta ovaj pristup podrazumeva?

 „Tehnologija koja inspiriše” odražava fokus kompanije HONOR da ćemo se fokusirati na zadovoljavanje potreba korisnika, stvaranje značajne, svrsishodne tehnologije orijentisane ka ljudima, koja nudi rešenja za poboljšanje svakodnevnog života. Posvećen ispunjavanju stvarnih potreba kupaca, HONOR usvaja pristup inovacijama proizvoda koji nudi intuitivna tehnološka rešenja za poboljšanje svakodnevnog života korisnika.

Na čemu će se bazirati planovi kompanije HONOR na tržištu Srbije?

Srbija predstavlja jedno od ključnih tržišta kompanije HONOR i veliki planovi tek slede. Dokaz za to je da smo se početkom godine uselili u nove, moderne kancelarije u poslovnom srcu Beograda, a još važnija vest je da od januara HONOR na tržištu Srbije posluje kao entitet globalne kompanije.

Povratne informacije koje imamo od korisnika su veoma pozitivne, a rast na ovom polju tek očekujemo nakon lansiranja Magic5 serije. Pored korisnika, imamo i odličnu saradnju sa partnerima koji su uz nas od samog početka i zajedno sa nama slave svaki uspeh kompanije iz godine u godinu.  Na tome smo im svakodnevno veoma zahvalni.

Kakvi su planovi kompanije HONOR u narednom periodu na globalnom nivou?

Nastavićemo da se vodimo našom dual-flegšip strategijom i težimo da svaku liniju proizvoda koje imamo lansiramo i na međunarodna tržišta, uključujući naše pametne telefone, tablete, računare i nosive tehnologije.  Više nego ikada ranije, u fokusu će nam biti da zadovoljimo sve potrebe korisnika. Želimo da promenimo način na koji će naši korisnici kreirati veze sa uređajima. Umesto prihvatanja kompromisa, HONOR želi da pruži najbolje iskustvo bez kompromisa.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.