Humano bankarstvo, koncept koji je sve više prisutan u ovoj grani, podrazumeva sistem poslovanja koji je u potpunosti na usluzi klijentu sa ciljem da život učini lakšim. Svakodnevna životna dinamika se menja i na bankama je da idu u korak sa aktuelnim potrebama klijenata, što vodi do zaključka da bankarstvo treba da bude mobilno, jednostavno i dostupno 24/7. Sa druge strane, kompanije, danas više nego ikada, imaju priliku da unaprede kvalitet života ljudi i van osnovnog modela poslovanja. Kroz ulaganje u zajednicu u kojoj posluju, ekološki i društveno odgovorne prakse, nalaze nove načine da daju svoj doprinos, što je sastavni deo ideje humanog bankarstva.
Ovom konceptu je izuzetno posvećena Mobi banka, koja od svojih prvih koraka na tržištu 2014. godine neguje humano bankarstvo kao poslovnu filozofiju koja prožima sve njihove procese i aktivnosti. Najjednostavnije rečeno, njihova misija je da ljudima olakšaju život, što već osam godina uspešno čine pružajući potpuno digitalne bankarske usluge svojim klijentima. Odlaske u banku zamenili su klikovima u aplikaciji, i okrenuti budućnosti, neprestano rade na inovacijama.
I ovog leta, Mobi banka ostaje fokusirana na budućnost podržavajući one koji će je krojiti, i to najbolje među njima. Njihova velika porodica od preko 670.000 klijenata sada je bogatija za deset novih članova, učenica i učenika generacije beogradskih srednjih škola. Mobi banka je ove mlade ljude nagradila pojedinačnim iznosima od 50.000 dinara, i na taj način poslala poruku da trud i rad nikada ne prolaze nezapaženo.
Nakon što su svoje znanje pokazali i na prijemnim ispitima, a pre zasluženog letnjeg raspusta, Sara Reljić iz Medicinske škole Beograd, Jelena Zinaja iz Pete beogradske gimnazije, Katarina Jorgaćević iz Medicinske škole Zvezdara, Milica Milja Jovanović iz Ugostiteljsko-turističke škole, Marija Cvjetković iz Pravno-poslovne škole, Jelena Cicvarić iz Treće beogradske gimnazije, Marko Novaković iz Desete beogradske gimnazije, Branko Koljenšić iz Osme beogradske gimnazije, Marko Bingulac iz Četrnaeste beogradske gimnazije i Filip Pantić iz Zemunske gimnazije, posetili su ekspozituru Mobi banke gde ih je dočekala Milka Rajčević, članica Izvršnog odbora, i otvorili svoje račune. Za sveže brucoše beogradskog Univerziteta, ovaj iznos predstavlja ne samo nagradu za uloženi trud u protekle četiri godine već i motivaciju da i na fakultetu nastave istim putem.
Pored dodeljenih nagrada, Mobi banka je do sada učestvovala u brojnim društveno odgovornim aktivnostima. Jedan od primera je učešće zaposlenih na Beogradskom maratonu, kada je kompanija pokrenula akciju „Kilometar poruka“ u okviru koje su zaposleni poslali 1527 SMS poruka i na taj način prikupili 305.000 dinara za korisnike fondacije „Budi human“. Još jedna od inicijativa je preusmeravanje sredstava namenjenih internoj novogodišnjoj proslavi organizaciji NURDOR, u okviru akcije „Budi heroj“. Dodatno, kompanija je podržala rad organizacije BELHospice, a tu je i neizostavna podrška i solidarnost tokom pandemije, kada je Banka donirala sredstva za nabavku infuzionih pumpi.
Kao najbrže rastuća digitalna banka koja iz godine u godinu beleži rast potražnje i broja klijenata, Mobi banka će i u godinama koje dolaze, u skladu sa svojim principima poslovanja od kojih je jedan od najvažnijih upravo humano bankarstvo, nastaviti da svoj uspeh deli sa zajednicom u kojoj posluje.