Kompanija MaxBet, poznata po svom dinamičnom moto-u „Život je igra“, još jednom pokazuje da su igre samo deo života, dok je humanost njegova suština. Prva akcija dobrovoljnog davanja krvi održana je 16. juna 2017. godine u sedištu kompanije u Novom Sadu i od tada je postala trajna inicijativa koja od ove godine obuhvata sve regione u kojima kompanija posluje.

U saradnji sa Zavodom za transfuziju krvi i Crvenim krstom, MaxBet je do sada organizovao 65 akcija dobrovoljnog davanja krvi, prikupljajući 4.800 jedinica ove dragocene tečnosti. To znači da je kompanija direktno doprinela spašavanju oko 14.400 života. Ove brojke ilustruju moć zajedničkog angažovanja i potvrđuju koliko male akcije mogu napraviti veliku razliku. Dugogodišnji partneri u kampanji postali su Zavod za transfuziju krvi Srbije, Vojvodine, Kruševca i Niša, Institut za transfuziju krvi Srbije, kao i lokalne organizacije Crvenog krsta.

Foto: Goran Samolovac

 

Goran Samolovac, koordinator akcija dobrovoljnog davanja krvi u MaxBetu, osvrnuo se na važnost ove inicijative: „Naša prva akcija organizovana je sa velikom željom da učinimo nešto važno za zajednicu. Koliko je ova inicijativa važna ilustruju i rezultati. Ako vam broj od 14.400 ne govori mnogo, zamislite to ovako: to je nešto više od kompletnog broja učesnika Olimpijskih igara u Parizu, a nešto manje od pune Beogradske arene. Naš moto „Život je igra“ odražava energiju i dinamiku naše industrije, ali kroz akcije dobrovoljnog davanja krvi, taj moto dobija dublju dimenziju. Postaje podsetnik da su igre samo deo života, dok je krv njegova suština”.

Pored Srbije, ova inicijativa se sada organizuje i u drugim zemljama u kojima posluje MaxBet, što dodatno doprinosi globalnom cilju kompanije Flutter International, čiji je MaxBet deo. Ovaj cilj, definisan kroz strategiju „Uradi više“ („Do More“), podrazumeva poboljšanje kvaliteta života za 10 miliona ljudi do 2030. godine.

Foto: Goran Samolovac

 

Savo Bakmaz, generalni direktor MaxBet-a, istakao je značaj ove inicijative: „U MaxBet-u verujemo da je humanost osnova svakog uspeha. Strategija „Uradi više“ omogućava nam da povećamo svoj uticaj na zajednice u kojima poslujemo. Kampanja „Život je krv“ je primer kako korporativna odgovornost i lokalni angažman mogu doprineti globalnim ciljevima“.

Priča o dobrovoljnom davanju krvi u MaxBet-u nije samo korporativna statistika. To je podsećanje na ono što svi možemo da postanemo kada humanost stavimo ispred svega. Kampanja „Život je krv“ postala je simbol povezanosti i zajedničkog delovanja, šireći ideju da svako od nas može napraviti razliku.

 

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.