Internet prodavnice sada nisu samo pitanje imidža, nego i potrebe kupaca. Prema pisanju svetskih medija online prodaja u svetu porasla je za 200 procenata, dok je u Srbiji, u nekim web šopovima, promet porastao i do 10 puta.
Iako su IDEA, Roda i Mercator prodajni objekti održali kontinuitet snabdevanja, prvi postavili pleksiglas zaštite i podne oznake za preporučeno odstojanje, kompanija Mercator-S je prepoznala i značaj razvoja online trgovine, i u tome videla priliku da unapredi kvalitet usluge.
„Konstantno radimo na razvoju asortimana kojim želimo ponuditi rešenja za sve potrebe naših kupaca. Pored ‘širokog i pravog’ asortimana važni su nam dostupnost i brzina kupovine. Tako smo, pored ponude dostave na kućnu adresu iz IDEA Online prodavnice, razvili novu uslugu – Poruči&Pokupi, gde smo omogućili potrošačima da kupovinu obave putem IDEA Online shop-a, a da je preuzmu u nekoj od 24 prodavnice, u 17 gradova širom Srbije. Nakon toga nastavili smo da unapređujemo i brzinu dostave, pa smo u saradnji sa partnerom Glovo omogućili kupcima da porudžbinu dobiju za manje od 60 minuta na željenu adresu“, objasnila je Maja Veselinović, direktor sektora Hiper, Online i Organic formata u Mercator-S.
U okviru aplikacije Glovo na početku je bio dostupan odabrani asortiman iz gotovo svih najvažnijih kategorija, a onda je usledila velika potražnja kupaca, pa je i ponuda značajno unapređena.
„Na početku smo bili fokusirani na ‘top seller’ proizvode, a sada naš asortiman na Glovo aplikaciji ima više od 1.500 artikala koji su našim kupcima potrebni i interesantni – od organskog voća, povrća i mesa, preko široke ponude iz kategorije zdrave hrane, različitih vrsta i sorti vina, slatkiši, namirnice za pripremu jela, nega i higijena“, rekla je Maja Veselinović.