U subotu 10. avgusta IKEA Beograd je proslavila drugu godinu poslovanja u Srbiji. Tokom proteklih 12 meseci oko 1,4 miliona posetilaca je u robnoj kući u Bubanj potoku potražilo inspiraciju i rešenja za uređenje doma, dok je na veb stranici www.ikea.rs ostvareno preko 13 miliona poseta.
Među najprodavanijim IKEA proizvodima u Srbiji izdvojile su se ekološki efikasne LED sijalice kojima kompanija želi da podstakne održiviji život kod kuće. Ukupno je prodato 181.566 komada, čime su građani Srbije ostvarili uštedu od 272.467.036 dinara odnosno preko 41 milion kWh. Kada bi se naslagalo svih 36.100 LACK stočića koji su kupljeni u beogradskoj IKEA, takva konstrukcija dostigla bi visinu 1160 Pobednika na Kalemegdanu.
IKEA FAMILY program lojalnosti u Srbiji danas čini više od 190.000 članova i taj broj neprestano raste.
Tokom protekle godine otvoren je IKEA Centar za isporuku u Nišu koji omogućava kupcima iz tog dela Srbije da u blizini svog doma preuzmu proizvode koje su prethodno naručili preko interneta.
IKEA se trudila da i u svojoj drugoj godini u Srbiji doprinese boljem životu zajednice u kojoj posluje. Ravnopravnost je za IKEA neotuđivo ljudsko pravo i kompanija bezrezervno poštuje različitosti svih svojih zaposlenih i posetilaca. Želeći da podstaknemo muškarce da budu više uključeni u brigu o detetu u ranim fazama detinjstva, svim IKEA tatama smo omogućili mesec dana plaćenog odsustva nakon što se mame vrate na posao. Istovremeno smo se okupili i zajedno s drugim velikim kompanijama formirali Alijansu za rodnu ravnopravnost kako bismo unapredil zastupljenost žena na liderskim pozicijama, omogućili jednake zarade za isti rad i jednake mogucnosti za napredak.