Rano jutros nešto posle 4h došlo je do kvara platforme za pristup avio-kompanijskim sistemima koji koriste sve avio-kompanije na beogradskom aerodromu za čekiranje putnika, a kvar je otklonjen u roku od otprilike sat vremena zahvaljujući brzoj reakciji aerodromskog IT osoblja i kompanije koja pruža podršku i vrši održavanje navedene platforme.

Ovo je dovelo do usporavanja procesa prijave na let u jutarnjem špicu i, posledično, do kašnjenja pojedinih letova avio-kompanija u toku prepodneva.

Napominjemo da je sva aerodromska lokalna infrastruktura bila sve vreme funkcionalna, ali je došlo do nepredviđenog prekida u radu Cloud platforme za pristup avio-kompanijskim sistemima.

Sve nadležne službe na aerodromu sarađuju kako bi se minimizovao uticaj ove situacije na komfor putnika.

Izvinjavamo se putnicima koji su afektovani ovom situacijom i pozivamo ih da status svojih letova provere na sajtu aerodroma i u odabranim avio-kompanijama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.