Vip mobile je lansirao novu i vrlo jedinstvenu kampanju u kojoj je pažnja okrenuta postojećim korisnicima, a ne ustaljenoj praksi privlačenja novih. Kako ste došli na ovu ideju?

Sve aktivnosti koje radimo u Vipu usmerene su na krajnje korisnike – na koji način možemo najbolje da zadovoljimo potrebe korisnika, kako kreativno da rešimo izazove sa kojima se korisnici suočavaju i takva strategija je rezultirala korisničkom bazom od 2,2 miliona zadovoljnih korisnika. Naši postojeći korisnici su najbolji ambasadori Vip mreže i poslednjom kampanjom odajemo zahvalnost svima njima pokazavši koliko cenimo godine koje su proveli sa nama, sa nadom da će kod nas provesti još mnogo, mnogo godina.

I pored toga što je trenutna pažnja okrenuta postojećim, Vip zauzima četvrtinu tržišta, ima 2,2 miliona korisnika/ca i taj broj konstantno raste. Da bi kompanija napredovala, mora uvek da teži inovacijama u poslovanju – šta to Vip radi po ovom pitanju i u čemu je prepoznatljiv na tržištu?

Svrha našeg poslovanja je da konstantno menjamo telekomunikaciono tržište nabolje nudeći pravu alternativu – bilo da pričamo o prvim telefonima za 1 dinar, prvim Blackberry i Android uređajima, NEO tarifama ili atraktivnim roming ponudama, Vip je uvek neko ko „izaziva“ postojeće stanje i stvara bolje okruženje za sve korisnike na tržištu. Naš fokus je uvek na kreiranju najboljeg korisničkog iskustva i u tom smislu tu ne postoje kompromisi – svakodnevno preispitujemo način na koji radimo tražeći uvek nova i bolja rešenja.

Trenutna ponuda je kreirana pojedinačno za svakog korisnika i korisnicu, što odaje utisak da kompanija zaista brine. Na koji način prepoznajete potrebe i nove navike vaših korisnika?

Pre svega, konstantno osluškujemo ono što nam naši korisnici govore u svakodnevnim interakcijama koje imamo sa njima – bilo da je u pitanju poseta našem prodajnom mestu, razgovor sa agentom korisničkog servisa ili dopisivanje na društvenim mrežama. Na ovaj način identifikujemo i stvari koje su dobre i koje treba da zadržimo, ali možda još i važnije, ono što je loše i što treba promeniti. Drugi deo ove slagalice odnosi se na našu anticipaciju budućih potreba ili kreiranja istih, a za koje korisnici još uvek nisi ni svesni – bilo da su u pitanju nove vrste prevoza kao što je električni trotinet, mWallet ili Smart home rešenje.

Pored velikog broja korisnika, Vip mobile je sada kompanija koja broji i preko 1.200 zaposlenih. Harmonija među zaposlenima je jedan od najvažnijih, ali i najizazovnijih zadataka – koje benefite uživaju Vipovci u okviru vaše porodične kulture koju negujete?

Vip je prva Family & friendly kompanija u Srbiji i nosilac je priznanja Prijatelj porodice koje dodeljuje Privredna komora Srbije. Naši zaposleni su najveća vrednost ove kompanije i energija i dobra atmosfera koja postoji unutar firme se sigurno vidi i van nje i čini našu najveću snagu. Aktivnosti u ovom delu su pre svega usmerene na to da zaposlenima kreiramo takvo okruženje u kom će moći da uživaju u svom privatnom životu uz zdravo radno okruženje i mogućnosti za razvoj karijere.

Konkretno, trudimo se da našim zaposlenima pomognemo da reše neke od najizazovnijih zadataka kao što je pronalaženje vrtića (Vip vrtić), prilagođavanje na vrtić/školu ili rođenje deteta (dodatnih 5 dana za Vip tate), povratak Vip mama na posao (4h radno vreme 2 nedelje uz punu platu tokom celog trajanja porodiljskog i trudničkog odsustva) ili poseta doktoru (Privatno zdravstveno osiguranje). Dodatno, dobar balans između privatnog i poslovnog života potpomognut je fleksibilnim radnim vremenom, kao i mogućnošću da naši zaposleni rade od kuće.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.