ProCredit banka je svoje digitalne procese dovela do maksimuma iskorišćenosti, a u 2024. biće još efikasnija, ali i prisnija u komunikaciji sa klijentima

ProCredit banka je više od dvadeset godina prisutna na našem bankarskom tržištu i slovi za stabilnu i pouzdanu nemačku banku koja je tradicionalno izbor broj jedan za štediše, ali i proaktivan finansijski partner malih i srednjih preduzeća. Uz sve to, ProCredit je prva banka koja je u digitalizaciji bankarskih procesa prepoznala brojne benefite za sve kategorije klijenata, pa se među prvima digitalizovala i otvorila Zone 24/7 u kojima klijenti mogu da obavljaju sve vrste transakcija samostalno, i to 24 sata dnevno.

ProCredit je banka koja je u prvom kvartalu ove godine putem video-identifikacije realizovala čak četvrtinu svih bankarskih ugovora realizovanih u Srbiji na ovaj način. U ličnoj karti ProCredit banke održivost je takođe upisana velikim slovima. Aktivno promovišu i finansiraju zelene i održive projekte, kako u privredi, tako i za stanovništvo, i ponosni su na svoju ekspertizu u oblasti zelene transformacije biznisa.

O uspesima koje je ProCredit banka postigla u 2023, ali i o značajnim inovacijama koje uvode kako bi ostvarili poslovne ciljeve za 2024, razgovarali smo sa Nemanjom Tomićem, članom Izvršnog odbora ProCredit banke.

„Ova godina je za ProCredit banku bila zaista uspešna, slobodno mogu da kažem – u istorijskim okvirima. ProCredit je u rastu depozita fizičkih lica ostvario impresivan rezultat, a ono što posebno treba naglasiti – uspeh smo ostvarili kao 100% digitalna banka i kao banka koja nije lider po tržišnom učešću u Srbiji. Konkurentna ponuda kamatnih stopa za štednju i imidž pouzdanog finansijskog partnera koji smo gradili preko dvadeset godina, danas daju rezultate. Zašto je to tako? Pre svega jer smo dosledni svojoj strategiji da atraktivnim ponudama podstičemo kulturu štednje, a drugo – procese obavljamo efikasno,

brzo, bez suvišnih pitanja i tone papira. Naš ovogodišnji rezultat u depozitima takođe potvrđuje svu moć digitalnih servisa u bankarstvu, koju je ProCredit prvi prepoznao kao razvojnu šansu.“

Digitalizacija će i u godinama koje slede ostati strateški pravac kojim će ići ProCredit banka. Ali, Nemanja Tomić je za 2024. najavio dvostruku „nadogradnju“ digitalnih procesa: kroz još brže i za korisnika intuitivnije platforme, kao i kroz „humanizaciju“ komunikacije na relaciji banka–klijent.

„Svi naši servisi ostaju digitalni i nastavljamo ulaganja u njihove performanse, sa idejom da budemo još efikasniji i jednostavniji. Prva na redu je nova m-banking aplikacija, pa nakon toga se usavršavamo dalje. Ali, ono što će obeležiti našu 2024. godinu jeste unapređen kvalitet komunikacije sa klijentima. Jer, kroz komunikaciju ‘oči u oči’, i to baš u našim ekspoziturama, sada ćemo im biti još bliži. U našim poslovnicama će od 2024. biti prisutni savetnici – za sva pitanja, nedoumice i svaku vrstu pomoći. Procesi i dalje ostaju isključivo digitalni, a savetnici će, kao ‘humani apgrejd’ digitalizacije – podići kvalitet svih bankarskih usluga za stanovništvo. Kroz razgovore sa ljudima i ‘živu reč’, koja podrazumeva i pružanje pomoći klijentima na licu mesta, sigurni smo da ćemo postati i banka po meri najšireg opsega stanovništva. Već smo jednostavni i brzi, ne postavljamo suvišna pitanja, štedimo klijentima vreme i ostale resurse, sa ponudama smo konkurentni, a sada ćemo preko naših savetnika u ekspoziturama izgraditi i prisan kontakt sa njima – to je ‘full package’ moderno bankarstvo, kakvo zaslužuju naši građani.“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.