MaxBet je već godinama lider u regionu kada su u pitanju sportsko klađenje i igre na sreću. Odnedavno, kompanija je postala deo Flutter International, najveće globalne grupacije u ovoj industriji. O ovom strateškom partnerstvu, budućnosti kompanije, kao i o izazovima i prilikama koje donosi globalna industrija igara na sreću razgovarali smo sa Savom Bakmazom, izvršnim direktor MaxBeta.

MaxBet je postao deo Flutter International, što je veliki korak za kompaniju. Kako je došlo do ove akvizicije i šta ona znači za MaxBet?

Akvizicija je rezultat dugogodišnjeg rada i strateškog pozicioniranja MaxBeta na tržištu. Biti deo Fluttera znači pristup najnovijim tehnologijama i globalnom znanju, što će nam omogućiti da unapredimo iskustvo naših igrača i podignemo letvicu odgovornog igranja na viši nivo. Partnerstvo nam otvara vrata za inovacije i dalji razvoj kako u regionu, tako i na globalnom nivou, dok posvećenost najboljem korisničkom iskustvu ostaje na prvom mestu. To, naravno, podrazumeva i velike investicije u razvoj novih tehnologija i uvođenje brojnih inovacija u narednom periodu.

Spomenuli ste odgovorno igranje kao ključni aspekt budućnosti industrije. Kako MaxBet planira da se istakne u ovom segmentu?

Verujemo da odgovorno igranje nije samo obaveza, već i prilika da postavimo nove standarde koji će označiti put razvoja cele industrije. Budućnost ove industrije je usko vezana za transparentnost i sigurnost, a naša saradnja sa Flutterom omogućava nam da investiramo u napredne tehnologije koje će umnogome pomoći igračima da igraju odgovorno. Ovo će nam biti u fokusu tokom sledeće godine jer verujem da važne stvari ne bi trebalo odlagati. Mi već uveliko radimo na integraciji alata koji pomažu u prepoznavanju i prevenciji rizičnog ponašanja, jer želimo da naši korisnici uživaju u igri na siguran i odgovoran način.

Industrija igara na sreću doživljava brze promene, posebno sa rastom digitalnih platformi. Kako se MaxBet prilagođava ovim trendovima?

Digitalizacija je neizbežan deo modernog poslovanja, i svetski trend jeste transfer poslovanja na online platforme. I MaxBet već dosta dugo ulaže u razvoj online platformi, u skladu sa tim trendom. Ovo, naravno, ne znači da odustajemo od naših lokala koji su i dalje omiljeno mesto za izlazak mnogih naših igrača – čini se da je naša ciljna grupa u Srbiji i dalje veoma naklonjena takvom načinu igranja. Međutim, sa Flutterom na našoj strani, imamo mogućnost da proširimo našu ponudu i dodatno unapredimo korisničko iskustvo. Igra je počela, i mi je igramo na višem nivou.

MaxBet je i ove sezone sponzor Evrolige – ali i brojnih drugih takmičenja i klubova širom Srbije. Šta pokreće to interesovanje za ulaganje u sport?

MaxBet je kompanija koja živi od sporta, pa nam je veoma važno da podržimo sve naše sportiste kako bi imali priliku da najpre treniraju u što boljim uslovima, a potom i postizali najbolje rezultate. To nije samo strateški korak za MaxBet, već i odraz naše želje da građanima Srbije ponudimo najbolje što sport ima da pruži. Meni je lično veoma važno poverenje i podrška koju nam pruža Evroliga svih ovih godina ali su važne i sve mogućnosti koje nudi status njenog premium partnera, a koje planiramo da iskoristimo kako bismo što više promovisali košarku u našoj zemlji.

Kakva su vaša iskustva sa Evroligom nakon svih ovih godina partnerstva?

Pravac u kojem ide Evroliga – a to je da se konstantno razvija i unapređuje – u potpunosti se uklapa u našu strategiju, da uvodimo novine, budemo onaj igrač na tržištu koji postavlja standarde, ali i koji promoviše pre svega odgovornost. Verujem da je i to bio obostrani cilj – ne samo da potpišemo ugovor o sponzorstvu već i da sagradimo partnerstvo koje će obema stranama doneti višestruke koristi. Mi smo uvek spremni da učimo od starijih, od onih koji imaju iskustva na različitim tržištima i od onih koji mogu da vam daju širu sliku. Istovremeno, kroz ovu saradnju, ponosno možemo da konstatujemo da i nas sada slede kao primer dobre prakse saradnje dve organizacije koje uvek žele da idu korak dalje i imaju keca u rukavu za pozitivne promene.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.