Radnici Beograd puta danas oko 11 časova uklanjali stubove tramvajskih instalacija u Ulici Zemunski put, koja je prilazna Starom savskom mostu, kažu aktivisti inicijative „Most ostaje“.

Ti stubovi su ostali položeni na zemlji, a na mestima gde su se i nalazili, rupe su ostale zatrpane izlomljenim delovima betona.

„Ovo je ko zna koji put da su radnici došli. Urade nešto, nas alarmiraju i dođemo da razgovaramo sa njima. Oni nemaju radni nalog i faktički čim mi dođemo, oni se pokupe i odu. Čitav ovaj potez je rekonstruisan 2019. godine, a sami radnici su nam rekli da nikada zdravije stubove nisu sekli“, kazao je aktivista Đorđe Miketić.

On podseća da su tu rekonstrukciju platili Beograđani.

„Sada sa sumanutom idejom gase tramvaje preko mosta koji funkcioniše već 80 godina, za tramvaj funkcioniše već 40 godina, prevozio je 20.000 građana dnevno, preko njega idu četiri tramvajske i dve autobuske linije. Kada nastave ove radove, i s obzirom da su sve ukinuli, mi ćemo zaista napraviti ogroman kolaps u beogradskom saobraćaju“, rekao je on.

Miketić i drugi aktivisti dežuraju kod mosta već 12 dana.

„Zaista je velika podrška građana, danas tamo u goste dolazi Horkestar, imaćemo malu priredbu sa njima. Takođe bih zahvalio Fakultetu likovnih umetnosti, njihovi studenti su dolazili, crtali su most, tako da pravimo jednu donatorsku izložbu, aukciju njihovih radova. Pozvao bih zaista sve Beograđane, pošto ovo što se dešava u beogradskom saobraćaju postaje nemoguće za sve i za hitnu pomoć, i za taksiste, i za javni prevoz, pogotovo za građane u kolima. Evo, 20.000 ljudi koji su ovuda prolazili, moraće da nađu alternativu. Pozivam ih da ne psuju više sami za sebe u svojim kolima, nego da tu emociju ponesu i da dođu da branimo most, da probamo da ga spasimo i da vratimo ove tramvajske šine i tramvajski saobraćaj“, poručio je on.

Miketić kaže da će kolaps tek nastati, ako se ispostavi da Most na Adi nije bezbedan za tramvaje, prenosi N1.

„Videli smo neke ogromne pukotine koje su pravljene 2019. godine, pre šest ili sedam godina su napravljene te pristupne saobraćajnice. Ako tramvaji ne budu mogli tuda, onda mi gubimo tramvajsku vezu između starog i novog dela Beograda, što je nečuveno“, zaključio je Miketić.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.