KOMPANIJA LEVI9 DONIRALA 60 OBJEKATA ZA PSE, PTICE I PČELE

Briga o životnoj sredini i klimatskim promenama predstavlja jedan od top prioriteta za milenijalse i predstavnike generacije Z, pokazuju podaci poslednjeg globalnog istraživanja koje je uradio Deloitte (2022.) Dve trećine ispitanika, iz obe generacije, smatra da se svet nalazi na prekretnici kada govorimo o reagovanju i akcijama na temu klimatskih promena. Trend interesovanja mladih da naprave pozitivan uticaj na društvo i zajednicu bio je uočljiv i u prethodnom Deloitte istraživanju, gde je mladima ovo podjednako važno koliko i ambicija da kupe sopstvene kuće ili zarade visoke plate, a nalazi se čak i ispred aspiracije da započnu porodice i/ili imaju decu. 

Ovaj trend je uočljiv i kod mladih u Srbiji, posebno u IT industriji, gde su česte inicijative za podršku zajednici i unapređenju životne sredine. Takvo iskustvo stiže i iz kompanije Levi9 IT Services, koja je za svoje zaposlene organizovala akciju Movement, u okviru koje su Najneri napravili kućice za pse, ptice i hotele za insekte, a potom ih donirali institucijama koje se brinu o životinjama. 

Movement je događaj koji karakterišu društveno odgovorne aktivnosti i zaposlenima ove kompanije bio je jedan od omiljenih u periodu pre pandemije korona virisa. Tako su Najneri prethodnih godina bili u prilici da zajedničkim šetnjama kroz prirodu doniraju novac na osnovu prepešačenih kilometara humanitarnim organizacijama. Ideja da se Najneri okupe i učine nešto lepo i korisno za svoju zajednicu čekala je pravi trenutak za realizaciju, pa se uz podršku UG Supernatural, u okviru BeActivist programa, rodila ideja o radionici izrade kućica.  

Foto: Levi9

Oko 300 Najnera, zajedno sa svojim porodicama, prijateljima i decom, na dve lokacije u Beogradu i Novom Sadu, uložili su vreme i uposlili ruke da kreiraju 60 objekata koje će koristiti kuce, ptice i pčele. Kućice koje su napravili u junu, već u julu pronašle su svoje nove domove.

“Događaj je bio jedan od najzanimljivijih i najboljih od kada sam se zaposlio u Levi9 i super je što su ljudi dolazili sa porodicama. Ambijent je odličan i ljudi su dobro raspoloženi”, jedan je u nizu pozitivnih komentara koji su se mogli čuti među Najnerima tog dana.

“Izuzetno nas raduje da kompanije čiji proizvodi žive u digitalnom svetu imaju sluha, odgovornosti i volje da svojim vrednim rukama urade nešto korisno i za svet koji nas okružuje, odnosno prirodu. Verujemo da će se ptice obradovati novim kućicama za gneždenje”, izjavio je Slobodan Knežević iz Društva za zaštitu i proučavanje ptica u Novom Sadu, prilikom primanja kućica.

Stanko Rajić, predsednik Beogradskog udruženja pčelara, zahvalio se Levi9 i Be activist na donaciji, ukazujući na to da je divljim solitarnim pčelama uvek potrebno sigurno mesto gde će boraviti i položiti jaja. “Solitarne pčele su izuzetno važni oprašivači i od velikog su značaja za unapređenje i očuvanje biodiverziteta”, izjavio je Stanko i poručio da iz njegovog udruženja sa radošću iščekuju naredne akcije.

Toj poruci pridružili su se i predstavnici ostalih organizacija za zaštitu, kojima su donacije ustupljenje. Među njima su Orpak iz Kruševca, Spasa iz Požege, LESI iz Bača, zatim Otpisani iz Sombora, kao i Riska iz Koteža.

Dobrobit koja je učinjena pre svega za životinje, zatim reakcije predstavnika udruženja kojima su kućice donirane, ali i reakcije Najnera koji su učestvovali u stvaranju praktičnih vrednosti za okolinu i društvo, najbolja su nagrada posle ovakvih akcija i najbolji motiv da slični trendovi nastave da se neguju i proširuju unutar naše zajednice.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.