(Beta-AFP) – Italijanski modni kreatori i influenseri na društvenim mrežama koriste Nedelju mode u Milanu da mobilišu italijansko javno mnjenje protiv ekstremne desnice uoči sutrašnjih parlamentarnih izbora.

Ankete pokazuju da bi postfašistička partija „Italijanska braća“ Đorđe Meloni mogla da osvoji najviše glasova, iako se predviđa mali odziv birača.

Umetnički direktor modne kuće Valentino Pjerpaolo Pičoli, Donatela Versače i influenserka Kjara Feranji pozvali su putem društvenih mreža građane da sutra izađu na glasanje.

„Idite na glasanje, izbori su veoma važni za našu zemlju! 25. septembra glasajte da zaštitite stečena prava, misleći na napredak i gledajući u budućnost“, pozvala je na Instagramu Donatela Versače, koja učestvuju u Nedelji mode u Milanu.

Pičoli, koji se predstavlja kao „čovek levice“, pozvao je mlade da glasaju.

„Veoma sam besan na pomisao da postoje ljudi, ljudska bića koja se plaše posledica ovih izbora. Nadam se da će svi mladi od 18 i više godina glasati 25. septembra, jer ne smemo ni milimetar da odstupimo od naših stečenih prava“, rekao je Pičoli reagujuće na izjave Melonijeve.

Ona je u junu izjavila da se zalaže za heteroseksualne porodice i da je protiv lobiranja u korist zajednice LGBT.

Kjara Feranji je pozvala milione svojih pratilaca na Instagramu i Tiktoku da brane „pravo žena na abortus, pravo LGBT osoba da ne budu vređane i diskriminisane… i pravo da se dete oseća da pripada Italiji iako je dete stranaca“.

Modne kuće koje predstavljaju svoje kreacije u Milanu navele su da su organizovale modne revije tako da bi učesnici i gledaoci mogli sutra da se vrate svojim domovima za glasanje.

https://www.nstore.rs/product/elektronsko-pdf-izdanje-nedeljnika-br-558-od-22-septembra/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.