Čini se da je pandemija, makar onaj njen najteži deo, napokon iza nas. Koje pouke su industrija i Carnex izvukli iz nje? Kako je širenje virusa uticalo na vaše poslovanje?

Prvo, istakao bih da smo naučili važnu lekciju da ljude oko nas treba više da čuvamo – da više brinemo o prirodi, o sebi i svojim najbližima, kolegama, jer su nam posle porodice najvažnija podrška.

Drugo, ceo svet i poslovanje sada dobijaju malo drugačiju dimenziju, to je nova realnost. Suočavamo se sa promenama koje mogu da nam budu izazovi, menja se način života i potrošači su zahtevniji. Zato i mi moramo svoje aktivnosti da usmerimo na to da obezbedimo pravi odgovor na najrazličitije potrebe potrošača, jer on je uvek u centru naše pažnje.

Kada je reč o poslovanju, poznato je da Carnex posluje u zaokruženom sistemu – od njive do trpeze. Kao takav, od obezbeđenja primarnih sirovina, do krajnjeg proizvoda, uz sistem kvaliteta na najvišem nivou, pokazao se kao veoma stabilan u ovim izazovnim vremenima.

Da li su se osetile neke promene na tržištu, posebno kada je reč o navikama potrošača, i kako će Carnex reagovati na njih?

Posle pandemije, koja je pokrenula promene ka drugačijem svetu i ponašanju potrošača, i mi moramo da budemo fleksibilni u poslovanju. Poreklo sirovina i nutritivni aspekt ishrane, danas su sve važniji, i tome ćemo posvetiti više pažnje.

Cilj nam je da ojačamo snagu brenda kroz fokus na ključne segmente, da osnažimo svest o visokom nutritivnom aspektu portfolija koji je značajan, kako za odrastanje, tako i za izbalansiranu životnu energiju. U tom smislu postavili smo strategiju kompanije, gde su nam u fokusu optimizacija portfolija, razvoj novih kanala prodaje i jačanje našeg tima.

Carnex je dobro poznato ime na ovim prostorima. Imate li planove za širenje poslovanja i u inostranstvo? Koje su osnovne vrednosti vaših proizvoda koje Carnex čine konkurentnim i u regionalnim i u evropskim okvirima?

Kao i ranijih godina, i u narednom periodu će nam u fokusu biti dalje širenje na nova tržišta, nove potrošače, uz nove ljude i novu energiju.

Carnex je omiljeni brend potrošača prevashodno zbog vrhunskog kvaliteta proizvoda, sa kojim nema kompromisa. Takođe, za Carnex se vezuju tradicija i poverenje, što naš brend u velikoj meri čini konkurentnim. Ono što nas još razlikuje na tržištu, na šta smo mi veoma ponosni, jeste lojalnost potrošača. Uz naš brend su odrastale mnoge generacije. Carnexovi proizvodi, kao što su pašteta ili viršla, postali su sinonim za kategoriju, time ne može da se pohvali mnogo proizvođača.

Pandemija, ali i drugi nemili događaji u poslednje vreme, podsećaju nas koliko je važna briga o ljudima i o zajednici. Šta Carnex čini na tom polju?

Društvena odgovornost je srž poslovnog koda Carnexa, a i cele MK grupe, u okviru koje posluje Industrija mesa. Kao jedan od najvećih proizvođača hrane, i ove godine ćemo pomagati svima kojima je neophodno, kao što smo i do sada radili, posebno u borbi protiv siromaštva i gladi. Osim dugoročne saradnje sa Bankom hrane, tradicionalno sarađujemo sa lokalnom zajednicom, a i šire, i to u svim oblastima, u zdravstvu, ali i u edukaciji, sportskim aktivnostima i ostalim aktivnostima od javnog značaja. Carnex je posebno posvećen zaštiti životne sredine i razvoju energetske efikasnosti, i to će nam uvek biti u fokusu.

Kako se Carnex kao čuveni brend približava novim generacijama? Kako vidite Carnex za pet ili deset godina?

Mlađe generacije žele sada i odmah sve, što više. U tom smislu i Carnex je preduzeo drugačiji nastup na tržištu i u komunikaciji – obraćamo im se direktno, emotivno, inspirativno, a racionalno, sa stavom da je Carnex brend čiji su pionirski poduhvati i recepture doneli nove ukuse i razvili nove navike.

Dalje jačanje brenda je izvesno, nama je cilj da zadržimo i opravdamo lidersku poziciju, uz adekvatan asortiman, za svakog potrošača. Naš trajni cilj je da upotpunimo očekivanja potrošača u pogledu zadovoljenja njihovih najrazličitijih potreba i stilova života, a da naš portfolio ostane inovativan i relevantan prvi izbor kod potrošača u svim segmentima ponude. Carnex će uvek delovati u skladu sa trendovima, kako komunikacijskim, tako i tržišnim, uz politiku konstantnog investiranja i unapređivanja procesa, i uz jačanje povezanosti sa zajednicom i društvene odgovornosti.

Lepo vreme je pred nama, pa nam recite – kako po vama izgleda jedan savršeni prolećni doručak?

Jedna od mojih omiljenih kombinacija je pašteta sa hlebom. Savršeno će se uklopiti uz raznolike dodatke poput svežeg povrća, sira ili jaja. Ovakav doručak mi je jedan od omiljenih još od detinjstva, a sada je jedan od omiljenih i mojoj deci, jer takvoj hrani nije lako odoleti.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.