Amazon je za malo više od 20 godina prešao put od obične onlajn knjižare do internet giganta.

Vrednost kompanije u jednom trenutku je premašila bilion dolara, a njegov osnivač Džef Bezos postao je najbogatiji čovek na svetu.

Brojni su razlozi uspona Bezosa i Amazona, ali prema rečima osnivača jedna stvar je bila presudna.

Ta najpametnija stvar u istoriji Amazona u stvari je promena načina održavanja sastanaka, piše „CNBC“, a prenosi B92.

Do te odluke na sastancima su se koristile klasične prezentacije napravljene u „Power Pointu“. Direktori koji su bili prisutni na sastancima stalno su požurivali prikazivanje slajdova, jer su bili prezaposleni i samo su hteli da odrade slajdove što brže, preneo je B92.

Zbog toga su Bezos i ekipa u potpunosti izbacili prezentacije i sada se na njihovim sastancima koriste posebno pripremljeni dokumenti s važnim temama za nadolazeći radni dan.

U sklopu nove metode, prvih pola sata sastanka provodi se u – tišini. Svi učesnici čitaju te dokumente i hvataju beleške najvažnijih stvari, a kada ih pročitaju, raspravljaju o sadržaju dokumenta.

Medutim, Bezos nije jedini izvršni direktor koji podupire „tihe sastanke“. Sličan metod primenjuje i osnivač Tvitera i Skvera, Džek Dorsi.

Njegovi sastanci počinju sa desetak minuta tišine tokom kojih svi zaposleni čitaju planove u Gugl dokumentima, a svoje komentare zapisuju odmah u sistem.

Takav način održavanja sastanaka, prema Dorsiju, omogućava svim učesnicima sastanka da „budu na istoj stranici“, zaposleni mogu raditi s različitih lokacija i „brže kritički razmišljaju“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.