Inspirativna kampanja #BeYourOwnBOSS promoviše život vođen samopouzdanjem, stilom i vizijom usmerenom ka budućnosti. Ove sezone, samostalnost zauzima centralno mesto, ističući da je izbor tvoj – moć da budeš svoj BOSS leži u tebi.
Za proleće/leto 2024, BOSS je angažovao internacionalno priznate ličnosti kako bi ilustrovao ovu emotivnu priču, uključujući brazilskog supermodela Žizel Bündchen i britanskog model Adwoa Aboah, kao i sad već poznate BOSS ambasadore – južnokorejskog glumca Li Minho i italijanskog tenisera Mateo Beretinija. Britanska pevačica i glumica Suki Voterhaus vraća se kao ambasador brenda za BOSS satove, nakit i naočare.
U kampanjskom videu, ove poznate ličnosti su prikazane kako se kreću kroz lavirint, u kome se smenjuju senke i svetlost, poetski i vizuelno prikazujući kako životne odluke oblikuju naš put.
Kolekcija BOSS za proleće/leto 2024. nadovezuje se na dizajnerske teme koje su prvi put prikazane na modnoj reviji brenda u Majamiju, gde su sofisticirana, prigušena paleta boja i savremeno shvatanje klasičnih komada zauzeli centralno mesto. Kolekcija nudi kompletan asortiman garderobe za sve prilike i stil života 24 / 7. Prepoznatljivo BOSS odelo ponovo je interpretirano u raznolikim, snažnim, modernim siluetama. Nežne nijanse, lagane teksture i kontrasti pružaju svežu perspektivu koja je savršeno prilagođena toplijim mesecima koji dolaze.
Centralni motiv je novi “Double B” monogram koji se pojavljuje na mnogim komadima u asortimanu – kako na odeći tako i na aksesoaru. Ovaj karakteristični detalj, sa svojim prepletenim dizajnom, oličava duh pravog BOSS-a – smelog pojedinca koji se ne plaši da iskaže svoje mišljenje. Double B monogram imaće u februaru svoj veliki debi – motiv će biti rekreiran u super velikim 3D slikama korišćenjem CGI tehnologije na ikoničnim mestima širom sveta. Pod sloganom „Double B, Every Me“, gotovo 100 ambasadora brenda, poznatih ličnosti, sportista i digitalnih uticajnih ljudi (kojima se i ovaj put pridružuju odabrana poznata lica iz Srbije) kreiraće originalni sadržaj za Instagram i TikTok. Ovi talenti će izražavati ključne aspekte svojih ličnosti noseći komade iz nove Double B monogram kolekcije – pokazujući da postoji više načina da budeš svoj BOSS. Obožavaoci brenda takođe će biti pozvani da učestvuju online koristeći jedinstveni Instagram filter.
Od zalaska sunca 31. januara do izlaska sunca 1. februara, BOSS je započeo kampanju projektovanjem 10 metara visokog holograma u vidu ambasadora brenda Li Minhoa i Gisele Bundšen u londonskom parku Potters Fields, u blizini ikoničnog Tower Bridge-a.
„Inovacija ima istaknutu ulogu u našoj strategiji da postignemo uticaj na potrošače i stvorimo nešto intrigantno. Hologram je najaktuelniji izraz našeg istraživanja i radoznalosti u vezi sa korišćenjem moći tehnologije u komunikaciji. Na kraju, želimo da pomognemo i ohrabrimo potrošače da se dublje angažuju sa našim brendom, kao i da otkriju i kupuju naše proizvode“, rekla je Nadia Kokni, potpredsednica globalnog marketinga i komunikacija brendova u HUGO BOSS-u.
Nova kolekcija za proleće/leto 2024. dostupna je od 31. januara u BOSS prodavnicama širom sveta, kao i u Beogradu i na online shop-u movem.rs.