Svaki naš dan počinje ritualima nege i završava se njima, pružajući nam mogućnost da zastanemo i povežemo se sa sopstvenim likom u ogledalu… Lepota znači i društvenu pripadnost. Možemo da pratimo određene standarde lepote kako bismo pokazali da pripadamo nekoj grupi. Možemo i da ih prekršimo kako bismo istakli druge afinitete. U svakom slučaju, lepota je usko povezana sa društvom. Kada se suočimo s ogledalom društva, lepota može biti ambivalentna sila, koja istovremeno može i da otuđuje i da oslobađa. Jedino razumevanjem dobre i loše strane lepote možemo stvoriti ljudsku, odgovornu i inkluzivnu lepotu… 

Upravo takvo shvatanje lepote predstavlja i izložba fotografija „Lepota van okvira“ koje je otvorena u Francuskom institutu u Srbiji, u Knez Mihailovoj ulici, povodom 115 godina L’Oréal-a. Sa željom da poimanje lepote postane individualna svrha postojanja, kompanija L’Oréal  je u saradnji sa Elle magazinom, fotografkinjom Anjom Ivanović, i Francuskim institutom u Srbiji, predstavila je izložbu fotografija „Lepota van okvira“. 

Jer, lepota je moćna sila koja nas pokreće, univerzalna težnja koja prevazilazi vreme, države, kulture i neiscrpan izvor inovacija i kreativnosti. Lepota je putovanje, lepota je inkluzivna, velikodušna, lepota je sloboda, nesavršenost, bezvremena potreba, lepota je snaga, lepota je spokoj, priroda, inspiracija, ljubav/briga za druge, lepota je suštinski deo sveta oko nas… Upravo ovo „govore“ i fotografije izložene u Francuskom Institutu u Srbiji. 

Otvaranju izložbe prisustvovao je veliki broj gostiju iz sveta kulture, mode i medija, a samo otvaranje kao i fotografije koje su odraz lepote u velikom formatu, privukle su i pažnju velikog broja Beograđana koji su se zatekli u Knez Mihailovoj ulici.  

Izložba će u Francuskom Institutu u Srbiji biti otvorena sve do 4. decembra. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.