Augmented reality aplikacija  dočarava  nastanak čuvenog viskija, vodi kroz destileriju  i upoznaje sa likom samog Jack Daniela

Jack Daniel’s Tennessee Whiskey osmislio je jedinstvenu  Augmented Reality (AR) aplikaciju  koja ljubitelje viskija vodi na virtualno putovanje kroz istoriju i proizvodnju ovog čuvenog pića. Nakon što potrošači preuzmu aplikaciju, mogu usmeriti telefone u bilo koju bocu Jack-a,  čime otkrivaju svet animiranih priča o nasleđu dužem od 150 godina.

Ovo virtuelno  iskustvo je podeljeno u tri dela, a svaki je dizajniran na osnovu ručno rađenih modela . Prvo iskustvo pretvara prednju etiketu boce u minijaturnu verziju destilerije . Drugi segment omogućava upoznavanje sa procesom proizvodnje viskija  a treći sadrži priče o samom Jack Danielu.

„U današnjem svetu je važno da dopremo do ljubitelja viskija, gde god se oni nalaze. To znači deljenje sadržaja koji je jedinstven, zanimljiv i relevantan kroz mnoštvo digitalnih medija.  Ovo novo iskustvo AR-a podiže našu priču o brendu na novi  nivo”,  rekao je Jeff Cole, direktor modernih medija za Jack Daniel’s.

Jack Daniel’s je radi stvaranja ove aplikacije, stupio u saradnju sa Tactic-om, kompanijom sa sedištem u San Franciscu, koja je specijalizovana za proizvodnju virtuelnih iskustava.

Augmented reality (Proširena stvarnost) je u uzbudljivoj fazi, a nova tehnologija i tehnike pomeraju granice onoga što je moguće. Jack Daniel’s AR aplikacija sadrži tehnologiju koja postavlja najviše standarde kreativnog pripovedanja. Iskustva stečena na Jack Daniel’s aplikaciji pomoći će u osvajanju novih znanja o razvoju AR aplikacija za različite brendove i industrije“, rekao je Peter Oberdorfer, predsednik Tactic-a.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.