HELL Energy, brend energetskog pića, najavio je novu globalnu reklamnu kampanju, koja će biti dostupna u više od 60 zemalja, a čije će zaštitno lice biti jedan od najpopularnijih glumaca na svetu, Mikele Morone, zvezda Netfliksovog filma „365 dana“.
Ime Mikelea Moronea najčešće se povezuje sa harizmatičnim likom Masima Toričelija iz „365 dana”, jer je ovaj film, koji se pojavio na međunarodnoj sceni 2020. godine, doneo italijanskom glumcu milione obožavalaca. Filmski debi pratio je niz angažmana za prestižne modne kuće, uključujući reklamu za parfem Dolce&Gabbana 2023. sa Kejti Peri. Takođe, publika će ga videti u predstojećem trileru „Subservience”, gde glumi pored Megan Foks. Zahvaljujući ovim ulogama ime Mikele Morone sada je sinonim za atraktivan, urban izgled, harizmu i alfa-mušku energiju.
HELL Energy uvek je bio predvodnik novih, uzbudljivih trendova, sa inovativnim rešenjima. Mikeleov karakter i zadivljujući izgled savršeno odgovaraju brendu, tako da saradnja HELL-a i italijanske zvezde nije samo reklamna kampanja, već susret dva velikana koji predstavljaju snagu i kvalitet.
„Naš cilj je da ovom reklamnom kampanjom otvorimo još jedno poglavlje u priči o uspehu brenda, sa uzbudljivim licem čije vrednosti su poznate brendu HELL Energy. Kroz ovu saradnju, dodatno ćemo povećati naše međunarodno prisustvo i proširiti našu ciljnu grupu okrećući se mlađoj generaciji koja prati trendove“, rekla je Adrienn Popović, operativni direktor marketinga HELL-a.
Nova kampanja, koja se sastoji od nekoliko mini reklama, biće pokrenuta u više od 60 zemalja sredinom februara, uz korišćenje punog spektra marketinških alata, sa posebnim fokusom na kanale društvenih medija. Harizmatičnog italijanskog glumca obožavaoci i konzumenti HELL-a videće u integrisanoj, višekanalnoj reklamnoj kampanji, na prodajnim mestima i medijima za spoljno oglašavanje, kao i na televiziji i digitalnim kanalima. Posebnost kampanje ogleda se u tome što će Moronea prikazati u različitim životnim situacijama dok uživa u HELL energetskom napitku, kao što su njegova jutarnja rutina ili trening.
Reklame su snimljene u Mađarskoj, u okviru međunarodne produkcije, sa ekipom od oko 100 ljudi i američkim rediteljem.