Savremeno doba donelo nam je mnoge inovacije, olakšavajući nam život na nebrojeno načina. Upravo takvi uređaji nam dolaze iz kompanije Philips koja je nedavno predstavila Multigroom 7000, višenamenske trimere za dlačice na licu, kosi i telu.
Trimeri iz ove serije omogućavaju vrhunsko oblikovanje i preciznost zahvaljujući 18 različitih nastavaka pomoću kojih muškarci mogu kreirati svoj jedinstven stil, od glave do pete. A do njega će doći nikad lakše, jer ovaj uređaj može da se koristi za trimovanje i oblikovanje dlačica na licu, šišanje kose, ali i za uklanjanje dlačica sa tela.
Kako bi prikazali sve funkcije multifunkcionalnih trimera, ali i ilustrovali slogan da je ovo uređaj za svako telo i za svakoga, kompanija Philips je kreirala jedinstvenu kampanju prikazujući kadrove na koje nećete moći da ostanete ravnodušni, odnosno sigurni smo da ćete imati komentare kao i mnogi – već viđeno garantovano neće biti jedan od njih.
Video, koji se poslednjih par nedelja prikazivao na društvenim mrežama donosi nam nov pogled na muško uređenje dlačica i osveženje je na već viđenje kampanje iz ove sfere, te se tako u videu može videti sve – od brijanja leđa i intimne zone do uklanjanja dlačica iz nosa.
„Želeli smo da pokažemo pun potencijal uređaja i da ukažemo na to da je očigledan izbor za sve moderne potrebe uređivanja dlačica – za svakog muškarca – i sve tipove dlačica. Svako ima neku svoju rutinu ali i potrebu za uklanjanjem dlačica. Kroz demonstraciju različitih tipova muškaraca, sa različitim preferencijama i potrebama, uspeli smo da pokažemo na koji način vam višenamenski trimer serije 7000 pomaže u savladavanju grooming izazova i na koji način možete da kontrolišete svoj izgled, od glave do pete – bez obzira na raspoloženje, oblik tela ili trend izgleda koji vas inspiriše“, ističe Aleksandra Stajić, Consumer Marketing Menadžer brenda Philips za Srbiju.
Međutim, reakcije publike su iznenadile i one najmanje konzervativne, pa je tako na FB od strane korisnika promovisana za „Najbolju kampanju u istoriji“, a tim koji je osmislio za „Bogove marketinga“, dok su druge reakcije urnebesne i ubediće vas da pre ove kampanje zaista niste „videli sve“, a ono u šta smo sigurni jeste da se konačno pojavio uređaj koji će odgovarati svakome.