• Pobedničko partnerstvo brenda Jeep® i Juventusa vraća se ponovnim startovanjem italijanskog fudbala.
  • Od kada je 2012. godine postao zvanični sponzor kluba Bianconeri  i Jeep i crno beli krenuli su putem fenomenalnih uspeha.
  • Ova sezona donosi nove sportske i tehnološke izazove, s kojima će se oba brenda u svojim sferama suočiti voljom i snagom za prevaliženjem svake prepreke.
  • Restartovanje će početi sa kupom Coppa Italia pod sloganom „Keep Jeep and Restart“ i novim Jeep 4xe, prvim modelima brenda s plug-in hibridnom tehnologijom.

Nema boljeg načina da se započne priča o restartovanju od sedanja za volan brenda Jeep®. Tokom svoje istorije duže od 75 godina i zahvaljujući legendarnim mogućnostima terenske vožnje, svaki model u Jeep gami pokazao se kao izvanredni primer za izražavanje slobode. Posebno jer su, tokom brendove stalne evolucije – paralelno s ofroud performansama – upravljanje i povezanost unapređeni kako bi kupci mogli da iskuse urbane avanture u savršenom komforu. Danas i uskoro, sa modelima Renegade i Compass 4xe, prvim plug-in hibridnim modelima brenda Jeep, brend krči nove staze u svetu elektrifikacije.

Moto „Idi bilo gde, radi bilo šta“ u čijoj je osnovi sposobnost brenda da pomera sve granice. Ove zajedničke vrednosti i namera da svakodnevno uspemo u svim zadacima, velikim ili malim, predstavljaju osnovu veze koja spaja osam sezona Jeep i Juventus. Naravno, ova godina neće biti izuzetak, uprkos otkazivanju sportskih događaja.

Sada je vreme da iznova pokrenemo. Ovaj novi početak, kako za Jeep tako i za Juventus, lepo je sažet novim sloganom „Keep Jeep and Restart“ (Drži se duha brenda Jeep i ponovo se pokreni) – rečima koje bude želju igrača i fanova da posle zatvorenosti na novi način nastave dalje, ostavši verni svojim strastima.

Taj povratak biće podržan novom kampanjom na društvenim mrežama, pod parolom „Zagrejte se! Novi Jeep® 4xe je spreman da izađe na teren,“ u okviru koje se paljenje svetla Jeep Renegade modela koristi kao asocijacija za ponovno paljenje reflektora na stadijumu Allianz u Torinu.

Sa brendom Jeep kao zvaničnim sponzorom od sezone 2012-2013. godine Juventus je osvojio 15 titula, uključujući Šampionat serije A, Coppa Italia i Supercoppa Italia.

Prva utakmica u okviru nove sezone biće domaćinski meč u okviru Coppa Italia polufinala protiv Milana 12. juna, nakon izjednačene utakmice sa rezultatom 1-1 u gostima u Milanu od 13. februara.

Finale kupa je zakazano za 17. jun na stadijumu Stadio Olimpico u Rimu – poprištu Juventusovog

rekordnog četvrtog trijumfa za redom na kupu pre dve sezone, kada je tim, sa Jeep brendom na njihovim crno-belim dresovima, opet pokazao posvećenost i sposobnost da pobedi svaki izazov.

Danas je izazov restartovanje svega, kompletno bezbedno, baš kao vožnja ovog SUV modela, jedinog Jeep brenda.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.