Kompanija JYSK lansirala je najnoviju kampanju „HYGGE je tamo gde je JYSK“ kojom želi da podseti na dansku filozofiju za život bez stresa i uživanje u sitnicama i trenucima posvećenim sebi
Leto je za većinu ljudi sinonim za opuštanje i odmor. Jesen kuca na vrata, a sa ovim godišnjim dobom i mnogo obaveza i zadataka koje često izazivaju stres. Vodeći se danskom filozofijom jednostavnosti, uživanja u sitnicama koje život znače, JYSK je na društvenim mrežama pokrenuo kampanju „HYGGE je tamo gde je JYSK“ koja ima za cilj da podseti na važnost pronalaženja svoje stress-free zone; svaki dan bez obzira na to gde se nalazite.
Poznata je činjenica da se Danci smatraju najsrećnijom nacijom na svetu, a da li je razlog toga njihova filozofija stila i načina života?Tzv. hygge naglašava kreiranje malih svakodnevnih rituala koji izazivaju opuštanje, udobnost i sreću i ova filozofija se zalaže za uživanje u malim stvarima, kao na primer opuštanje uz šoljicu čaja, golicanje sa detetom, omiljenu knjigu ili jednostavno odmaranje sa pogledom na šumu uz hrskavi keks. Hygge je danski odgovor na burn-out, a mi smo proverili kako su poznate influenserke prihvatile ovaj način življenja.
Danski odgovor na burn-out
Kampanju su podržali brojni influenseri i pojedinci tako što su uzeli predah i posvetili se uživanju u malim stvarima bez puno planiranja i zauzimanja prostora, a svoje maštovite „hygge kutke“ na specifičnim lokacijama objavili na društvenim mrežama uz #mojHYGGEkutak.
Bojana Bajac https://www.instagram.com/p/ChzQx1tMrZK/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Marijana Kinđer https://www.instagram.com/p/ChwREP8MjSt/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Sandra Pecić https://www.instagram.com/p/Chuj5WwKCp4/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Iva Parađanin https://www.instagram.com/p/Chy2xFxMAJt/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Bitan je osećaj, a ne lokacija
Povratkom sa godišnjih odmora i početkom razdoblja promenljivog vremena, mnogi će poželeti da u svoj dom unesu malo topline. Kvalitetno i udobno provedeno vreme u domu ili van njega ključno je za odmor preopterećenog organizma. JYSK i ove sezone ima jedinstven jesenski asortiman koji naglašava balans, mir, udobnost i posvećenost detaljima. Kampanja „HYGGE je tamo gde je JYSK“ podstiče kombinaciju hygge trenutaka – osećaja prostranosti koji se postiže fleksibilnim rešenjima, okruglim oblicima i uz mrvicu boje; stvaranjem smirene atmosfere upotrebom mekanih materijala i malih dekoracija koje prostoru daju lični pečat.