Nikola Jokić je ove sezone, posebno tokom nastavka NBA lige u takozvanom „bablu“ osvojio i drugu stranu statistike. Onu koja nema veze sa tripl-dablovima, skokovima, asistencijama i poenima. Ili bar nema direktne veze. Prema podacima koje nam je dostavio „NBA Europe“ vidi se koliko je „Jokićev efekat“ uticao na praćenje NBA lige na ovim prostorima, ali i da srpski centar polako postaje istinska svetska zvezda.

***

23 NBA utakmice Denver Nagetsa  u NBA 2020 plej-ofu prenošene u Srbiji imale su čak +88% gledalaca od  ostalih plej-of utakmica u kojima nisu igrali Nagetsi emitovanih u Srbiji. 

Vrhunac pretplatnika u Srbiji na League Pass bio +258% u odnosu na isti period u plej-of seriji prošle godine. 

U sezoni 2019-20. prvobitno je zakazano 11 utakmica Nagetsa u primetime terminima po srednjoevropskom vremenu kao deo NBA subota i NBA nedelja, koje je predstavila NBA2K21 Primetime inicijativa, uključujući četiri utakmice za plasman u plej-of i još četiri u samom plej-ofu. 

Prvi put u karijeri, Jokićev dres je ušao u top 15 na listi najpopularnijih dresova NBA lige tokom nastavka NBA 2020, dok se tim Denver Nagetsa plasirao kao deseti najpopularniji tim. Rezultati su zasnovani na prodaji NBAStore.com od 30. jula do 28. septembra. 

Foto: NBAE via Getty Images

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.