Završen četvrti ciklus projekta „Stvaramo znanje“ Telekoma Srbija

Glasanjem na zvaničnoj Fejsbuk stranici mts Tvoj svet građani su odabrali još 20 škola koje će Telekom Srbija, u okviru projekta „Stvaramo znanje“, opremiti savremenim informatičkim kabinetima. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja koje je i ove godine predložilo 40 škola za učešće u konkursu. Kako bi računarski kabineti bili ravnomerno raspoređeni širom zemlje, škole su bile podeljene u četiri geografske regije, a po pet škola sa najvećim brojem glasova iz svake od regija Telekom Srbija opremiće savremenim računarskim kabinetima. Kompanija je do sada u ovoj akciji opremila modernim kabinetima 60 osnovnih škola, a spisak novih 20 škola možete pronaći na sledećem linku.

Računarska opremljenost škola posebno je važna kako bi osnovci imali adekvatne uslove da steknu znanje iz oblasti informatike, jer se proteklih meseci najbolje moglo videti koliko je važno da đaci budu informatički pismeni i vladaju „onlajn“ načinom učenja i komuniciranja.

Informatičkoj pismenost u osnovnom i srednjem obrazovanju već izvesno vreme se posvećuje posebna pažnja, o čemu govori i nedavna odluka nadležnih institucija da se za učenike prvog razreda osnovnih škola od septembra ove godine uvede novi predmet „Digitalni svet“ kako bi se učenici od samog početka školovanja bolje upoznali sa digitalnim tehnologijama.

Projekat „Stvaramo znanje“ osmišljen je u cilju pružanja podrške najmlađim pokretačima – osnovcima, radi unapređivanja njihove digitalne pismenosti i proširivanja znanja i deo je krovnog programa „Pokrećemo pokretače“ kojim Telekom Srbija osnažuje institucije i pojedince da se osmele i u svom okruženju šire pozitivne promene.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.