„Priče iz rominga“, jedinstvena marketinška kampanja iz kreativne radionice kompanije Telekom Srbija, osvojila je prestižnu nagradu na ovogodišnjem konkursu Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) u kategoriji digitalna influenser kampanja. Ovo bronzano priznanje se pridružuje nizu drugih nagrada za ovu kampanju, uključujući KAKTUS nagradu u kategoriji Influencer marketing i DISRUPT nagradu za komunikaciju u kategoriji IT i telekomunikacije.
UEPS nagrade, koje se dodeljuju više od pola veka, prepoznaju najkvalitetnije projekte u oblasti marketinga i komunikacija u Srbiji. Ovogodišnji konkurs bio je jedan od najposećenijih i najkonkurentnijih do sada, sa velikim brojem prijava i projektima koji su se istakli visokim standardima kreativnosti i inovativnosti.
„Priče iz rominga“ oduševile su stručnu javnost autentičnim pristupom i sposobnošću da na inovativan način komuniciraju važne poruke. Kroz kombinaciju influenser marketinga, emotivnog pričanja priče i pametne digitalne medijske strategije, kampanja je dokazala da kompanija Telekom Srbija nije samo lider u tehnologiji, već i u kreativnim komunikacijama.
Ispred kompanije nagradu su preuzele Jovana Matić, menadžerka za digitalne marketing komunikacije i Una Zabunov, šefica Službe za digitalne marketing komunikacije.
„UEPS nagrada je potvrda da kada radimo sa strašću i vizijom, rezultati govore sami za sebe. ‘Priče iz rominga’ su primer kako inovativne ideje i saradnja s talentovanim ljudima mogu postići nešto jedinstveno. Nastavićemo da stvaramo kampanje koje inspirišu i ostavljaju trag,“ povodom nagrade izjavila je Una Zabunov.
Ovaj uspeh je još jedna potvrda da je kompanija Telekom Srbija predvodnik u savremenim tržišnim komunikacijama i da pomera granice kreativnosti, postavljajući nove standarde u telekomunikacionoj industriji.