Za početak, da ne bude zabune, u čemu je razlika između MOL Group kartice za gorivo i kartice MOL Plus klub?
Kartice za gorivo namenjene su pravnim licima, pre svega firmama koje žele da efikasno upravljaju voznim parkom i omoguće vozačima bezgotovinsko plaćanje goriva na MOL Serbia stanicama u našoj zemlji i 15 zemalja Evrope, na oko 6.000 prodajnih mesta.
Za razliku od kartica za gorivo, MOL Plus klub kartica je kartica namenjena fizičkim licima, kupcima na našim servisnim stanicama i omogućava brojne pogodnosti – od specijalnih ponuda namenjenih članovima kluba lojalnosti do ušteda koje ostvaruju sakupljanjem poena koji se dobijaju za određene artikle na stanicama.
Koji bi bili vaši saveti kompanijama koje razmišljaju o korišćenju MOL Group kartice za gorivo? Zašto je to dobra ideja?
Pre svega zbog toga što ovaj vid plaćanja goriva korisnicima omogućava da na jednostavan i siguran način plate gorivo i imaju uvid u potrošnju, čime unapređuju svoje poslovanje i čine ga efikasnijim. Trenutno MOL Group kartice omogućavaju plaćanje goriva na više od 6.000 lokacija širom Evrope, a posebna pogodnost je mogućnost plaćanja putarina, kao i mesečno fakturisanje goriva i usluga.
MOL Serbia kupcima nudi dva tipa kartica za gorivo – post-paid (MOL Group Gold Serbia i MOL Group Gold Europe) i pre-paid verziju MOL Group Gold kartice. Oba navedena tipa kartica funkcionišu po istom principu kao i bankarske kartice, sa kreditnim limitom posebno određenim za svaku kompaniju koja ih koristi.
Različite kompanije imaju i različite potrebe i potrošnju. Na koji način im MOL Grupa izlazi u susret?
U zavisnosti od potrebe kupaca kreiramo i paket usluga. U kontaktu sa našim predstavnikom prodaje definišu se potrebe kupca, limit potrošnje i usluge za koje će biti omogućeno plaćanje MOL Group karticom, kao i tip kartica koje će kupac koristiti.
Sebe vidimo kao pravog partnera u poslovanju naših klijenata, jer na nas mogu da se oslone u svakom trenutku, kao i da budu sigurni da ćemo zajednički uvek doći do najboljeg rešenja za njihove potrebe. U prilog tome govori i istraživanje zadovoljstva kupaca na kome iz godine u godinu imamo rezultat koji prelazi 90% zadovoljstva korisnika.
Kako kartica za gorivo pomaže u smanjenju rizika za zloupotrebu prilikom kupovine i plaćanja goriva?
Pored PIN koda i online kontrole kartica za gorivo, takođe se mogu karticama odrediti i različite kategorije autorizacije. Što se preciznije definišu ograničenja prilikom upotrebe kartice za gorivo, to je rizik od zloupotrebe manji. Online praćenje transakcija i potrošnje omogućava da u svakom trenutku imate uvid u potrošnju i prijavite svaku transakciju koja izgleda sumnjivo.
Mi kao kompanija koja izdaje kartice za gorivo činimo sve što možemo da ih zaštitimo – sarađujemo sa međunarodnim udruženjima, policijom, partnerima kako bismo postigli najviši nivo bezbednosti. Ali veoma je važno da naglasimo da i korisnici kartica imaju i veliku odgovornost za bezbedno rukovanje. Savetujemo kupce da edukuju svoje zaposlene o korišćenju kartica za gorivo, jer su one platno sredstvo poput bankovne kartice i podjednako pažljivo ih treba čuvati i koristiti. Neki od saveta su da kartice nikako ne gube iz vida prilikom korišćenja, da ih ne koriste na mestima koja im izgledaju oštećeno ili sumnjivo, kao i da posebno obrate pažnju na PIN kod, njegovo čuvanje i korišćenje.
Koje su to dodatne usluge i povoljnosti koje nudi MOL Group kartica?
Karticama za gorivo korisnici osiguravaju plaćanje goriva širom Evrope, kao i efikasnu kontrolu troškova. Dodatne pogodnosti, koje uključuju limitiranje potrošnje, plaćanje putarine, online praćenje potrošnje, mesečno izdavanje računa su samo razlog više zbog kojeg su kartice za gorivo dobar izbor za sve one koji žele da na efikasan i siguran način upravljaju voznim parkom.