Nedavno je na Divčibarama otvorena prva, ambasadorska, radnja „Jutro“ u okviru nove trgovačke franšize kompanije METRO Cash&Carry Srbija. „Jutro“ predstavlja novi METRO program podrške malim, nezavisnim, trgovcima širom Srbije, osmišljen kao deo dugoročne strategije partnerstava sa profesionalnim kupcima, a podršku otvaranju franšize pružilo je i Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine.

Pre ulaska u franšizu radnja na Divčibarama bila je poznata kao PEPA s.t.r. u vlasništvu Branke i Tihomira Ilića, koji su dugi niz godina u svom poslu sarađivali sa METRO-om, zbog čega su i odlučili da se pridruže novom programu.

„Nakon dve decenije poslovanja odlučili smo da se pridružimo franšizi ‘Jutro’, jer smo želeli da svoj objekat podignemo na viši nivo. Divčibare postaju sve interesantniji turistički centar i verujemo da će naše ‘Jutro’ biti prijatno i moderno mesto kupovine za sve veći broj turista koji imaju visoka očekivanja. Investirali smo zajedno sa METRO-om, sa kojim sarađujemo više od decenije, i pronašli način da ostanemo prepoznatljivi svojim kupcima kroz unapređenu ponudu nacionalnih i lokalnih proizvoda, kao i primenom rešenja koja postoje u svetu“, rekla je Branka Ilić, vlasnica radnje.

Samostalni trgovci predstavljaju značajan deo srpske ekonomije, ali se istovremeno suočavaju sa brojnim izazovima na tržištu gde se takmiče za konkurentnost sa dominantnijim lancima i formatima maloprodaje. Zbog toga je adaptacija i modernizacija u skladu sa savremenim tržišnim tendencijama ključna za dugotrajni opstanak nezavisnih trgovaca.

Lenka Miljković, Branka Ilić i Dragan Miladinović

„Nova METRO franšiza pruža opcije za unapređenje poslovanja samostalnih trgovaca, kroz modernizaciju njihovih objekata u skladu sa svetskim trendovima u maloprodaji, nudi im i novu opremu, savete za unapređenje celokupnog poslovanja, ponude i asortimana, ali i marketinšku podršku i vidljivost. Cilj nam je da naši profesionalni kupci i dugogodišnji partneri prepoznaju ovaj program kao priliku za napredak i razvoj svog poslovanja. To je važno ne samo za njih već i za šire zajednice u kojima postoje, jer su često u pitanju mali, porodični biznisi čija je održivost ključna za zdravu i dinamičnu tržišnu ekonomiju“, smatra Dragan Miladinović, operativni menadžer franšize u METRO Srbija.

Kroz „Jutro“, METRO želi da pošalje nedvosmislenu poruku podrške samostalnim trgovinskim objektima, posebno u manjim sredinama u kojima maloprodaja nije previše razvijena.

„Plan je da se do kraja ove godine otvori nekoliko desetina objekata, sa dugoročnom prognozom da u okviru ove trgovačke franšize do 2030. godine bude otvoreno 500 ‘Jutro’ radnji. Ovo je dosta ambiciozan program razvoja, ali zaista imamo razloga da verujemo da je izvodljiv i pre svega održiv“, dodala je Lenka Miljković, menadžer franšize.

Trgovačke franšize METRO-a pod različitim nazivima postoje i u Rumuniji, Češkoj, Poljskoj i nude asortiman poznatih svetskih brendova, ali i METRO privatnih robnih maraka odličnog kvaliteta, namenjenih profesionalnim kupcima: Aro, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma, Tarrington.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.