U danima kada se predizborna kampanja zahuktava, u politički život se – na različite načine i podstaknuti raznim motivima – uključuju oni čiji su „rejtinzi“ često veći od političara, ali sa „rejtingom“ koji nije tako lako izmerljiv.
Početkom novembra, grupa od 14 uglednih ličnosti iz sveta umetnosti, prosvete, pravosuđa, nauke i medija pokrenula je inicijativu „ProGlas“, što ovu predizbornu kampanju – a opšte je mesto već da su sve predizborne kampanje tužne na svoj način – čini drugačijom od prethodnih. „Ekipa“ koja predvodi „ProGlas“ ponudila je građanima tekst u kome su izneli svoje viđenje društvene stvarnosti, njenih manjkavosti, kao i vizije promena koje su, kako kažu, shvatili kao svoj zadatak.
„Srbija je postala zemlja poniženih i privatizovanih institucija, u senci kriminala spregnutog sa strukturama vlasti i uz korupciju koja postaje stil života“, uvodni su redovi proglasa. To su reči iza kojih je u momentu pisanja ovog teksta svojim potpisom stalo više od 120.000 građana.
CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 23. NOVEMBRA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS