Turbo-folk je bio jedna od mnogih kovanica koje smo kovali tada. U to vrijeme je sve bilo turbo. Automobili sa turbomotorom, mogao si da kupiš turbo-tekilu u Makedoniji, bila je i turbo-pljeskavica koja je bila veća od one obične. Mnoge stvari su bile turbo i turbo je ušao u živote kao nešto što je mnogo bolje od onoga što nije turbo. Svakog dana smo se podsmjevali nadolazećem primitivizmu, i pojave nazivali – „turbo“. I bilo je normalno da sajber folk koji sam počeo da pravim nazovem „turbo-folk“, ispričao je Rambo Amadeus u velikom životnom intervjuu u novombroju Nedeljnika.
A onda su ti preuzeli naziv? Da li ti je krivo, „što nisam neku lovu dobio od autorskih prava za upotrebu tog pojma“?
Šta misliš, da li je Mojsiju bilo krivo što su krenuli masovno da štampaju i koriste zapovijesti koje je on lično donio među ljude? Da li je realno da se pojave naslednici Ćirila i Metodija i da traže procenat od svakog napisanog ćiriličkog slova? Mislim da čovjek koji smisli nešto novo, što dobije svakodnevnu upotrebu u jeziku, može da bude samo izvanredno ponosan na to. Osjećaj je kao da si sam proizveo ciglu koja je ugrađena u piramidu društvene svijesti.
Ceo tekst intervjua čitajte u novom Nedeljniku, koji je na svim kioscima od četvrtka, 22. septembra. Čitaoci na poklon dobijaju i magazin Istorija. Digitalna izdanja dostupna Nstore.rs
Digitalno izdanje i pretplata na nstore.rs