Sa bogatom tradicijom koja seže unazad 20 godina, Walter je postao sinonim za kvalitet i inovaciju u prehrambenoj industriji. Fokusirajući se na tradicionalne recepte, ali i uvodeći moderna rešenja, ova kompanija uspela je zadovoljiti ukuse različitih generacija potrošača. Osnovan 2004. godine, Walter je redefinisao gastronomski pejzaž, etablirajući se kao regionalni lider sa preko 40 restorana raspoređenih u 15 gradova Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Austrije. Kompanija Walter trenutno broji preko 1000 zaposlenih na pet tržišta na kojima posluje i ima jasan cilj za dalje širenje. Danilo Mrdak, generalni direktor kompanije Walter, rekao nam je više o suštini proizvodnje i svemu onome što čini snagu i autentičnost brenda Walter.

Vizija Waltera je da spojem tradicionalnog i modernog, gostima pruži jedinstveno gastronomsko iskustvo. Kako to postižete?

Spajanje tradicionalnog i modernog u stvaranju jedinstvenog gastronomskog iskustva ključno je za našu viziju u kompaniji Walter. Postižemo tu viziju kroz pažljivu kombinaciju autentičnih tradicionalnih recepata i tehnika sa savremenim pristupom u pripremi hrane i pružanju usluga. Naša hrana temelji se na starim receptima, a već 20 godina recept za naše ćevape čuva jedna osoba u kompaniji. Ćevapi, koji su postali sinonim za izuzetnost, proizvode se od pažljivo odabranog junećeg mesa, a rezultat je jedinstveni ukus i tekstura koji su osvojili srca ljubitelja hrane širom regiona. Od odabira najkvalitetnijih sirovina do pažljivog oblikovanja i pečenja na roštilju, svaki detalj ima svoju ulogu u stvaranju savršenstva koje nosi brend Walter. Primenjujemo savremene tehnike pripreme hrane, pratimo trendove u gastronomiji i slušamo povratne informacije naših gostiju kako bismo stalno unapređivali našu ponudu. Želimo da se naši gosti osećaju kao kod kuće, ali istovremeno im pružamo profesionalnu uslugu koja odgovara njihovim očekivanjima. Sve te elemente zajedno integrišemo u naše restorane kako bismo stvorili jedinstveno gastronomsko iskustvo koje istovremeno poštuje prošlost i gleda ka budućnosti.

Danilo Mrdak, generalni direktor kompanije Walter

 

Posebnu pažnju posvećujete stvaranju imidža kompanije koja je pionir u svetu tradicionalne balkanske kuhinje. Šta je to posebno u balkanskoj kuhinji, usluzi i atmosferi što želite da istaknete?

Balkanska kuhinja, po mom mišljenju, ima nešto jedinstveno što je teško replicirati. Ono što je posebno u balkanskoj kuhinji jeste bogatstvo raznolikosti i autentičnosti njenih jela. U našim restoranima, želimo da istaknemo upravo tu raznolikost, nudeći širok spektar tradicionalnih jela kao što su ćevapi, pljeskavice, različite vrste mesa sa roštilja, ali i bogat izbor salata i tradicionalnih deserata. Što se tiče usluge, posebno želimo da naglasimo našu predanost gostoprimstvu i profesionalnosti. Naši zaposleni su obučeni da pruže vrhunsku uslugu s osmehom i pažnjom prema detaljima. Želimo da svaki gost koji poseti naš restoran oseti toplinu i gostoljubivost balkanske kuhinje.

Nova vest za ljubitelje vaših ćevapa jeste da je Walter otvoren u samom srcu Beča, u Mitte The Mall-u, a uskoro se otvara još jedan restoran u Millenium City centru. Šta vaša kuhinja donosi bečkom gastronomskom svetu?

Otvoriti restoran u Beču, jednom od najvažnijih evropskih gastronomskih centara, za nas je velika čast i prilika da pokažemo bogatstvo i autentičnost balkanske kuhinje širom sveta. Naša kuhinja donosi bečkom gastronomskom svetu jedinstvenu kombinaciju tradicionalnih balkanskih ukusa i modernog pristupa u pripremi hrane. Naši ćevapi, koji su već postali legenda u regionu, sada će biti dostupni i Bečlijama, kao i posetiocima ovog grada. Ali osim toga, naš meni nudi širok spektar tradicionalnih jela kao što su pljeskavice, razne vrste mesa sa roštilja, ali i ukusne salate koje će zadovoljiti različite ukuse i preferencije naših gostiju. Takođe, posebno smo pažljivi pri odabiru kvalitetnih sastojaka i prilikom pripreme hrane, što je još jedan način na koji želimo da se istaknemo u bečkom gastronomskom svetu. Uskoro otvaramo još jedan restoran i verujemo da će naša kombinacija autentičnih ukusa, kvalitetnih sastojaka i profesionalne usluge pružiti nezaboravno gastronomsko iskustvo svim posetiocima naših restorana u ovom prelepom gradu.

Osim toga, vaši novi restorani otvoreni su i u gradovima u Srbiji, kao što su Kruševac i Gornji Milanovac, ali i u regionalnim gradovima, poput Ljubljane i Podgorice. Kako ste prepoznali potencijal u tim gradovima, i kakvi su vam planovi za ta tržišta?

Prepoznavanje potencijala u različitim gradovima je ključno za našu strategiju širenja. Prilikom odabira lokacija za nove restorane, analiziramo različite faktore kao što su demografske karakteristike, ekonomska stabilnost, prisustvo konkurencije i potražnja za našim proizvodima. U gradovima poput Kruševca i Gornjeg Milanovca, primećena je velika potražnja za kvalitetnom hranom i nedostatak restorana koji nude autentična balkanska jela. S druge strane, otvaranje restorana u regionalnim gradovima kao što su Ljubljana i Podgorica deo je naše strategije širenja na nova tržišta i pružanja prilike lokalnom stanovništvu da uživa u našim specijalitetima. Naši planovi za ta tržišta uključuju dalje ulaganje u promociju, unapređenje usluge i proširenje asortimana proizvoda kako bismo zadovoljili potrebe i očekivanja naših gostiju.

Da li imate planove da poslovanje proširite i na ostale regionalne gradove?

Definitivno, proširenje na ostale regionalne gradove je deo naše dugoročne strategije rasta. Kao kompanija koja teži širenju i kontinuiranom unapređenju, neprestano istražujemo nove tržišne prilike i identifikujemo potencijalne lokacije za otvaranje novih restorana. Odlučni smo da pružimo jedinstveno gastronomsko iskustvo našim gostima širom regiona, stoga planiramo proširenje na još nekoliko gradova u bliskoj budućnosti. Na taj način, želimo da naši proizvodi budu dostupni što većem broju ljudi i da postanemo prepoznatljivi brend koji inspiriše ljubitelje hrane širom regiona.

Da li ste jelovnike prilagodili novim tržištima i ukusima ljudi koji tamo žive?

Trudimo se da uvažimo lokalne ukuse i preferencije, ali ostajemo verni našim tradicionalnim jelima koja predstavljaju srž naše kuhinje. U procesu prilagođavanja, možemo uvesti određene lokalne specijalitete ili varijacije naših jela kako bismo privukli lokalne goste, ali u osnovi se trudimo da zadržimo autentičnost naše ponude. Smatramo da je očuvanje naše kulturne baštine i tradicije ključno za očuvanje identiteta naše kompanije i zadovoljstvo naših gostiju.

Širenje poslovanja bez sumnje donosi i nove izazove za vašu kompaniju. Šta su ti izazovi i kako se sa njima nosite?

Širenje poslovanja, iako donosi brojne mogućnosti za rast, takođe nosi sa sobom izazove koji zahtevaju pažljivo planiranje i upravljanje. Neki od ključnih izazova sa kojima se susrećemo u procesu širenja uključuju logističke probleme, održavanje kvaliteta usluge i proizvoda na visokom nivou, upravljanje operativnim procesima na novim lokacijama, kao i prilagođavanje radne snage i radne kulture različitim tržištima. Kako bismo se nosili sa tim izazovima, neprestano radimo na unapređenju naših operativnih procesa i sistema upravljanja kako bismo osigurali efikasno funkcionisanje naših restorana. Takođe, kontinuirano investiramo u obuku naših zaposlenih kako bismo održali visok standard usluge i proizvoda širom svih lokacija.

Važno je takođe uspostaviti jasne komunikacijske kanale između centralne uprave i lokalnih timova kako bismo osigurali koordinaciju i podršku u rešavanju eventualnih problema. Uz sve to, bitno je da ostanemo fleksibilni i otvoreni za učenje i prilagođavanje novim situacijama. Razumevanje lokalnih specifičnosti i brzo prilagođavanje novim uslovima ključni su elementi uspeha u procesu širenja na nova tržišta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.