„Sopranose“ si doveo u prajm-tajm subotom?
U Londonu sam dobio VHS kasetu „Sopranosa“, pilot-epizoda. Kažu, nije nešto, ko zna da li će se snimati. Vidim, fenomenalna serija. Kažem – uzimam. Rezervisaćemo ako se bude radila. Tako sam „Sopranose“ rezervisao odmah po pilot-epizodi.
Ti si mogao da nametneš da „Sopranosi“ i ostale kvalitetne serije imaju odlične termine. Posle tebe na našim televizijama su značajne serije prebačene u neke sulude sate?
Suština svega je da za svoj program moraš da se boriš. Glavni urednici po difoltu nemaju pojma o tome i ne treba ni da imaju pojma. Ti moraš da imaš pojma ali da imaš autoritet da se nametneš. Ali isto tako ti moraš i da opravdaš da to stvarno bude prihvaćeno od gledališta koje si targetirao. Kod nas svi gledaju – da ja sačuvam moju foteljicu, imam i simpatičnu platicu. Oni izdaju gledaoca, a ja sve u životu što sam radio bilo je u interesu gledaoca. Da do njega dođe kvalitetan program.
CEO TEKST U NOVOM NEDELJNIKU OD 24. NOVEMBRA, DIGITALNA IZDANJA NA NSTORE.RS
UZ NOVI NEDELJNIK DVA POKLON MAGAZINA
MEDICINA DANAS Srđan Valjarević otkriva: Moje dve godine sa postkovidom
I HIT MAGAZIN „ISTORIJA“