Vašington Post poslednjih godina intenzivno radi na razvoju sosptvenog content marketinga, zbog čega su razvili poseban Brand studio koji se bavi native advertajzingom.
To je deo kompanije koji je enormno porastao u poslednje dve godine a sarađuju sa brendovima kao što su Bank of America, JP Morgan, Paramaunt, Audi, Dell i drugi.
Annie Granatstein, koja vodi Brand studio, izjavila je na CMWorld konferenciji u Klivlendu koja okuplja stručnjake iz oblasti content marketinga iz celog sveta da su u Vašington postu opčinjeni podacima i da svaki svoj projekat počinju istraživanjem, što spoljnim, što onim koji rade njihovi novinari.
Native tekstove pripremaju za tri bitne javnosti: opinion lidere, biznis zajednicu i za potrošače.
“Ono što je meni bilo najzinimljivije je informacija da čak i jedan Vašington Post koristi influencere za promociju svojih tekstova i video priča. Sve njih okupili su u Community of experts i za različite teme koriste njihove ekspertize, ali osnovni uslov za to koga će odabrati je njihov uticaj na društvenim mrežama”, izjavio je CEO Represent Sistema Borislav Miljanović koji je jedan od učesnika konfrencije u Klivlendu.
Pitanje svih pitanja – šta posle DRUŠTVENIH MREŽA?
Osnivač Content Instituta Joe Pulizzi izjavio je da dolazi vreme kada treba razmišljati šta posle društvenih mreža.
“Problem privatnosti i nekontrolisano odlivanje podataka uticaće na to da će se sve teže dolaziti do lojalne publike i zato nam je potrebno da dobro razmislimo koji je to sadržaj koji proizvodimo”, rekao je Pulizzi na CMWorld konferenciji u Klivlendu koja okuplja stručnjake iz oblasti content marketinga iz celog sveta.
Prema njegovim rečima, jedino publika koja vam da saglasnost da komunicirate sa njom je sigurna i vredna publika.
“A da bi vam bilo koja publika bila naklonjena morate da joj date dodatnu vrednost vašom komunikacijom”, smatra Pulizzi.