Kako kompanije mogu svojim aktivnostima izaći iz šablonskih poruka i klasičnih osmomartovskih čestitki i akcija, pokazala je upravo kampanja Grand kafe, koja motiviše i ohrabruje žene da stave sebe na prvo mesto! Poruka Grand kafe „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“ emotivan je i iskren apel svim damama da učine nešto važno za sebe i za svoje zdravlje!
Naime, ovu zanimljivu i drugačiju poruku svim ženama poslale su Grand kafa i jedna od naših najvećih muzičkih zvezda Marija Šerifović. Zajedničkim snagama poručile su ženama da ne gledaju u šolju, već da odu na besplatan mamografski pregled i pregledaju se.
Na efektan i originalan način, kroz prikaz jednog od omiljenih rituala – ispijanja kafe i „gledanja u šolju“, različitih „tumačenja“ figura u šoljici kafe, kampanja skreće pažnju na važnost preventivnih mamografskih pregleda za očuvanje zdravlja žena i prevenciju raka dojke.
Saradnja Grand kafe i Marije Šerifović primer je odličnog vezivanja brenda i javne ličnosti, kroz prilagođen ton, stil i način komunikacije, i to integrisano – kroz digitalne kanale (owned kanale Grand kafe i kroz lični profil muzičke dive Marije Šerifović), ali i kroz PR tekstove i televizijska gostovanja i reportaže. Za lansiranje ove kolaboracije, simbolično je izabran mart – mesec tradicionalno posvećen ženama i njihovom osnaživanju.
Da je ovo prava kampanja koja pokreće i koja je uspela u svojoj nameri, pokazuju brojne pozitivne reakcije i podrška na društvenim mrežama, ali i činjenica da se termini za preglede u mobilnom mamografu ubrzano popunjavaju.