MK Resort je dobitnik nagrade za najbolju kampanju na društvenim mrežama. Kampanja „Na visini savršenstva“, kreirana za Hotel Grand Kopaonik, prepoznata je kao vodeća u kreativnosti i digitalnom nastupu na prestižnoj manifestaciji DIGITAL AWARDS 2024 održanoj u PKS-u, koja okuplja najbolje projekte iz oblasti medija, telekomunikacija, marketinga, PR-a, ICT-industrije i digitalnih inovacija.
Kampanja „Na visini savršenstva“ imala je viziju stvaranja “nove idealne letnje destinacije” u vreme klimatskih i društvenih promena koje nam nameću nove ideje, navike i standarde. Pažljivo su kreirani inovativni sadržaji koji su ostvarili snažnu interakciju sa publikom, budeći prijatne asocijacije i uspomene, povezujući ih sa nezaboravnim letnjim doživljajima. Snažne poruke pridobile su brojnu publiku i nove goste, pružajući na taj način i snažan doprinos lokalnoj zajednici i popularizaciji lokalnih vrednosti i lepota Srbije, posebno ističući prirodne i kulturne znamenitosti Kopaonika ali i povezanih vrednosti Jošaničke banje, Magliča i Raške.
„Ovo priznanje donosi potvrdu naše vizije i predanosti u promovisanju autentičnih i inovativnih turističkih ponuda. Ponosni smo što smo uvek na visini savršenstva i sinonim za ekskluzivnu destinaciju za sve one koji tragaju za vrhunskim odmorom i autentičnim iskustvima“, izjavila je prilikom uručenja nagrade Svetlana Kostić, direktorka marketinga i komunikacija MK Mountain Resort, posebno se zahvalivši organizatorima i žiriju, svom timu i partnerima koji svakodnevno predano rade na kreativnom imidžu brenda Grand Kopaonik.
DIGITAL AWARDS je prestižna nagrada koja služi kao priznanje kompanijama koje su pokazale vrhunsku kreativnost, inovativnost i uspešnost u komunikaciji sa publikom putem digitalnih platformi, menjajući sliku kreativne industrije. Dodeljuje se u okviru regionalne konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima DIGITAL, koja je ove godine održana 10. put.