Šta to jedan mladi menadžer poseduje, što ga izdvaja u biznis zajednici kao uspešnog? Mladi menadžeri su oni koji nose jaku energiju, unose je u svoje poslovanje i okruženje, pokreću inicijative i bez odustajanja, sa svojim timovima, hrabro rade na ciljevima. Srpska asocijacija menadžera 11 godina zaredom dodeljuje prestižnu SAM Godišnju nagradu, priznanje upravo za one koji se pozicioniraju kao najbolji i ističu se svojim posvećenim radom i vrhunskim rezultatima.
Kao finalista u kategoriji “Mladi menadžer godine” ovog puta našao se i Nikola Lazarević, CEO Wurth Macedonia & Sales director Wurth Srbija, koji je predstavio svoje uspehe kojima se posebno ponosi, kao i vrednosti koje ga motivišu.
Koje vrednosti i uspehe svoje kompanije biste posebno istakli?
Wurth grupa je svetski lider u prodaji montažne opreme i sa zadovoljstvom mogu da kažem da ćemo ove godine generisati preko 20 milijardi prometa, uprkos veoma turbulentnoj godini. Svoju karijeru sam započeo kao biznis asistent generalnog direktora pre 10 godina, a danas sam i sam generalni direktor kompanije Wurth Makedonija. Želim posebno da se pohvalim rezultatom koji smo zajedničkim snagama postigli moj tim i ja, jer smo uspeli da generišemo duplo veći promet u odnosu na pre 4 godine. Za te četiri godine u Makedoniji postali smo apsolutni lider u našem biznisu, a dostignuće koje smatram najznačajnijim je činjenica da su naši zaposleni zadovoljni radom kod nas, kao i mogućnostima koje pružamo. Ovo nas čini prepoznatim i traženim poslodavcem na tržištu.
Šta vas motiviše?
Mogućnost konstantnog učenja, kao i rad na projektima koji su inovativni i neophodni za postizanje uspeha u sasvim drugačijoj budućnosti koja dolazi, posebno me motivišu. Rad sa talentovanim ljudima i motivisanje istih da postižu sve veće uspehe u svojim karijerama, takođe pružaju motivaciju koja je nemerljiva.