Povodom Nacionalnog meseca borbe protiv raka, kompanija FOREO podržava akciju udruženja „Žena uz ženu“ u okviru koje se tokom marta organizuju besplatni preventivni pregledi
Naime, u sklopu akcije, karavan opremljen ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled obići će 28 mesta, kako bi žene širom Srbije mogle da obave besplatne preglede.
Kao i u oktobru prošle godine, kada je organizovan prvi karavan, kao društveno odgovorna kompanija, FOREO se sa zadovoljstvom odazvao pozivu uduženja „Žena uz ženu“. Kao lider u inovativnoj nezi kože, brend aktivno promoviše zdrave i kvalitetne načine života, jedinstvenost i samopouzdanje, ali i ukazuje na važnost i fizičkog i mentalnog zdravlja koje do tog samopouzdanja i dovodi.
U okviru meseca borbe protiv raka, ovog 20. marta obeležava se i Nacionalni dan borbe protiv raka dojke, koji je i najčešći oblik kancera kod žena. Mnoge od žena koje su obelele od ove bolesti, nažalost nisu bile u mogućnosti da odu na preventivne ultrazvučne preglede. Stoga će, obilazeći manja mesta po Srbiji, Karavan na ovaj način učiniti preventivni pregled dostupnim znatno većem broju žena. Više informacija o lokacijama može se naći na sajtu udruženja “Žena uz Ženu”: https://zenauzzenu.rs/
Švedski brend FOREO, jedan od partnera Karavana, predvodnik je u inovativnoj nezi kože. Kombinujući najnoviju tehnologiju i inovacije, kreira aparate za negu koji štede vreme i novac i daju odlične rezultate. Proizvodi su dostupni i u Srbiji u Lilly drogerijama, i u online prodavnicama: hilife.rs i ananas.rs