U Revelinu održano svetsko predstavljanje revolucionarne palete profesionalnih styling proizvoda za kosu Keune Style
Prethodnog vikenda u Dubrovniku je održan prvi Keune Family Manifest, globalni event koji je okupio Keuneove najbolje svetske brend ambasadore, salone, hair styliste i influencere, među kojima su bile i Iva Radić i Teuta Mesaroš. Keune Family Manifest je prestižno trodnevno okupljanje koje su predvodili vlasnik i predsednik George Keune te Eelco Keune, Keuneov CEO. Posetioci su imali priliku da učestvuju u aktivnostima od kojih su neke: pool party, BBQ party, sunrise yoga, kao i ručak u starom gradu. Ovo okupljanje Keune porodice je još jednom pokazalo kvalitet i posvećenost svim svojim članovima.
„Keune Family Manifest je u predivnom Dubrovniku okupio najbolje frizerske profesionalce iz celog sveta, našu globalnu Keune porodicu. Oduvek smo posvećeni izgradnji najboljeg partnerstva i pružanja podrške svojim partnerima i zaista uživam u svakom susretu sa tom neverovatnom zajednicom stručnih i talentovanih ljudi“, izjavio je George Keune, vlasnik i predsednik Keune Haircosmeticsa.
Keune Style u Revelinu
Ovom prilikom je svetski kozmetički div Keune lansirao Keune Style, novu liniju proizvoda za profesionalno stilizovanje kose. Nova linija proizvoda Keune Style predstavljena je uz gala veče na glamuroznom showu i frizerskoj reviji u tvrđavi i klubu Revelin, jednom od 100 najboljih klubova na svetu. Gosti su imali priliku da uživaju u muzici prefinjenog gudačkog benda, dinamičnim nastupima plesne grupe i očaravajućim plesom na svili. Keune Family Manifest bio je pravi pokazatelj stila, inovacije i luksuza, ostavljajući neizbrisiv utisak na sve prisutne.
Svoje frizerske kreacije pokazala su tri vodeća Keuneova globalna ambasadora: Boris Obreški, Luke Benson i Mark van Westerop. Fokus je bio na stilizovanju, a ambasadori su pokazali veštine u modernim, trendy, futurističkim frizurama i još jednom pokazali kako Keune svojim proizvodima pomera granice i postavlja trendove u svetu hairstylinga. Priliku da svojim kreacijama upotpune i istaknu spektakularni hair styling dobili su Juraj Zigman, hrvatski dizajner svetskog glasa koji oblači brojne slavne zvezde i hrvatski dizajnerski dvojac Klisab, koji su za ovu priliku posebno dizajnirali kreacije za više od 35 modela.
U sklopu Keune Family Manifesta i predstavljanja Style linije, održan je i masterclass na kojem su novu liniju proizvoda Keune Style predstavili Mark van Westerop i Kanso akademija, a predavanje o businessu održao je Karl De Witte.
Linija razvijena u saradnji sa frizerima i naučnicima
Keune u novoj paleti proizvoda, Keune Style, kombinuje sastojke visoke efikasnosti, etičku formulaciju i najnovija naučna dostignuća. Kao nositelj prestižnog certifikata B Corp kojim se vrednuje društveni i ekološki uticaj kompanije, Keune novom linijom veganskih i cruelty-free proizvoda još jednom potvrđuje svoju posvećenost održivosti i društvenoj odgovornosti.
Revolucionarne formule proizvoda Keune Style redefinišu standarde stilizovanja kose. Razvijene su u saradnji sa naučnicima, kao i frizerima iz najboljih svetskih salona, poznatima po kreiranju spektakularnih lookova za Saint Laurent, Louis Vuitton, Pradu i mnoge druge. U poslednje dve godine, Keune je učestvovao na svim svetskim fashion weekovima sa najpoznatijim stilistima, od kojih je jedan i Eugene Souleiman, kako bi dobili uvid u potrebe top stilista i razvili najbolje proizvode u styling kategoriji. Oslanjajući se na stogodišnju tradiciju naučne inovacije u profesionalnom stilizovanju kose, Keuneovi vrhunski naučnici su kreirali liniju za transformativne rezultate koji se vide i osete.
Revolucija u profesionalnom stilizovanju kose
Nova paleta proizvoda za stilizovanje kose daje volumen, štiti je, definiše, zaglađuje i dodaje teksturu, a svi proizvodi su pogodni za kombinovanje, mešanje i slojevitost. Nova linija Keune Style osigurava vidljivu transformaciju kose koristeći tehnologiju poput Bond Fusera za zaštitu od topline do 230°C i probiotika koji doprinose zdravlju temena.
Kako bi dodatno poboljšao korisničko iskustvo, Keune je celoj liniji proizvoda Style redizajnirao ambalažu. Novi proizvodi, osim što su vrlo funkcionalni i odlično izgledaju, imaju i novi luksuzni miris koji upotpunjuje vrhunske performanse svakog proizvoda.
Veganske i cruelty-free formule i odgovorno poslovanje
Keune je duboko predan etičkim principima i vođen visokim vrednostima. Cela nova kolekcija Keune Style je cruelty-free, odnosno nije testirana na životinjama. Keune je ponosan i na veganski pečat koji nose svi proizvodi osim Restylera. Razlog tome je činjenica da su alternativni sastojci bili inferiorni i nisu udovoljavali Keuneovim visokim standardima kvaliteta.
Kao nositelji B Corp certifikata, Keune ispunjava najviše standarde društvene i ekološke odgovornosti. Njihovo delovanje je posvećeno stvaranju boljeg sveta za buduće generacije, od nabavke održivih sastojaka pa sve do smanjenja ugljičnog otiska.
„Iza nas su 104 godine iskustva, a nauka je još od osnivanja bila u središtu svega što radimo. Naši proizvodi nisu testirani na životinjama i veoma smo ponosni što smo nagrađeni B Corp certifikatom. Raditi prave stvari na pravi način oduvek je bilo u našoj DNK. Upravo je takva i naša nova kolekcija Keune Style“, izjavio je Eelco Keune, CEO Keune Haircosmeticsa.
Novi Keune Style proizvodi dostupni su u odabranim Keune frizerskim salonima i na webshopu.
Stogodišnja tradicija
Keune je omiljeni svetski brend za kosu koji se, osim kvalitetom koji nas oduševljava, može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji nisu testirani na životinjama. U svoje 104 godine postojanja, Keune je postao sinonim za odlične proizvode za lepu, zdravu i negovanu kosu i omiljeni izbor frizerskih profesionalaca širom sveta.
Keune je veran poslovni partner frizerima, predan izgradnji održive budućnosti za generacije koje dolaze. Nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planeti, a svi proizvodi razvijeni su i proizvedeni s pažnjom, ljubavlju i strašću u Keuneovom sedištu Soestu u Holandiji.