Onlajn maloprodaja robe u Kini je porasla za 14,8 odsto na godišnjem nivou, na 9,8 biliona juana (oko 1,5 biliona dolara) u 2020. godini, pokazuju podaci Ministarstva trgovine u utorak.
Kina je već osam godina zaredom bila najveće tržište onlajn maloprodaje na svetu, saopštilo je Ministarstvo trgovine, napominjući da je onlajn prodaja na malo činila 24,9 odsto ukupnog obima maloprodaje u zemlji prošle godine.
Povećanje onlajn prodaje podstaklo je kurirske usluge, sa ukupno 83,36 milijardi paketa isporučeno je tokom godine.
U 2020. prodaja robe uživo na internetu je takođe postala popularna, sa više od 20 miliona marketinških aktivnosti te vrste.
Podaci Ministarstva trgovine takođe su pokazali da je uvoz robe široke potrošnje u zemlju porastao za 8,2 procenta na godišnjem nivou, na 1,57 biliona juana.