Poznati kantautor iz Sarajeva Dino Merlin ovog novembra radi ono što je Aleksandra Prijović radila pre nekoliko nedelja – puni arene. Sve arene u regionu, a naročito Štark arenu u Beogradu, koju je, prema dostupnim podacima, rasprodao za četiri termina.
Posle prva dva koncerta utisak nisu ni njegove pesme, ni gosti iznenađenja – Zdravko Čolić, ni nacionalni i anacionalni stavovi o životu koji može biti „Švicarska, skoro pa savršen“, samo da je tuga sneg. Ali nije.
Glavni utisak posle prva dva koncerta upravo su karte. One prodate. Fanovi Dina Merlina pomalo su prošli kao fanovi Košarkaškog kluba Partizan – iako će oni to verovatno shvatiti uvredljivo, s obzirom na to kakve su transparente Grobari svojevremeno posvećivali Merlinu – na početku ove sezone.
Prevareni.
Nema Merlin previše pesama o prevari. Retko o tome govori, možda u pesmi „Dobro veče, tugo“, možda još ponegde. I nije ni u Beogradu, 18. i 19. novembra, jer on nikoga i nije prevario.
Prevarenim su se osetili njegovi fanovi koji su regularno kupili karte, a onda im je neko na ulazu u Štark arenu rekao da ne mogu da uđu jer su njihove karte „već očitane“. Neko je – hm, ko li bi to mogao da bude – prodavao „duple“ ulaznice za Merlinove koncerte.
Mediji su preneli svedočenje nekoliko prevarenih fanova.
„Kartu sam kupila online, 26. jula, platila sam je 6.000 dinara i došla sam večeras na koncert na vreme, ali nas nisu pustili da uđemo, a sada smo gurnuti u golubarnik, stojimo na stepeništu, a napolju je bila još gomila ljudi koja čekala da uđe“, rekla je jedna obožavateljka za Nova.rs. „Kada smo došli na ulaz rekli su nam da su izdate duple karte i da idemo na blagajnu da sa njima vidimo šta dalje. Napolju je još gomila ljudi, a Arena je već tada bila prepuna“.
Prema njenim rečima, ni razlika u ceni, prilikom izdavanja novih karata joj nije isplaćena.
„Na blagajni smo pokazali karte koje smo kupili online, a oni su nam izdali karte za mesta koja vrede 3.500 dinara, nisu nam vratili razliku u novcu“, objasnila je.
Izdavanje novih karata za rasprodatu Arenu?
Jedan regionalni muzičar koji bi možda nekada mogao da bude na Merlinovom mestu postavio bi na to prosto pitanje: kako to?
Odgovor bi trebalo da imaju u eFinity kompaniji, koja se bavi prodajom karata. Umesto odgovora, ljudima koji su kupili karte za treći i četvrti koncert, eFinity je poslao „umirujući mejl“.
„Zbog moguće zabrinutosti, unapred vas obaveštavamo da NE OČEKUJEMO probleme sa ulaznicama za koncerte 21. i 22. novembra. Vidimo se u Areni.“
Na sve ovo, naravno, dobar deo „internet komentatora“ seirio je zbog toga što je fanovima Dina Merlina propao novac i zbog toga što su imali probleme.