Tokom prodaje strane robe uživo, koju je emitovala Kineska medijska grupa, u petak, prodat je sladoled vredan 3,8 miliona juana, parfemivredni četiri miliona i električne četkice od 3,2 miliona juana.
Tokom Kineskog međunarodnog sajma uvoza (CIIE), roba je prodavana u dva direktna prenosa CCTV njuza, a ukupna prodaja premašila je 140 miliona juana.
Kroz popularnu sobu za emitovanje uživo, svet je takođe video otpornost i visokokvalitetni razvoj kineske ekonomije. Kao jedna od trojki koje pokreću ekonomski rast, potrošnja je već dugi niz godina pokretačka snaga kineskog ekonomskog rasta. U 2019. godini stopa doprinosa potrošnje kineskom BDP-u dostigla je 57,8%.U budućnosti, kako se nadograđuje potrošnja, novi modeli potrošnje nastavljaju da se pojavljuju, kineski potencijal za potrošnju će se i dalje stimulisati, a potražnja za visokokvalitetnim proizvodima će i dalje rasti.
U stvarnosti, neki izlagači bili su itekako svesni ogromnog razvojnog potencijala novih formata e-trgovine, kao što su direktniprenosi uživo pre CIIE i unapred su uradili domaći zadatak. Na primer, Unilever je osnovao „Red ManAcademi“ za obuku i inkubaciju voditelja prenosa uživo. To pokazuje da multinacionalne kompanije znaju da moraju pratiti korak kontinuiranih inovacija na kineskom tržištu ako žele produbiti svoje prisustvo na kineskom tržištu.
Prema kineskim najvišim liderima, očekuje se da će kumulativni uvoz kineske robe u narednih 10 godina premašiti 22 triliona američkih dolara.
Sa populacijom od 1,4 milijarde i 400 miliona ljudi sa srednjim prihodima, potencijal potrošnje velikog kineskog tržišta predstavlja najjaču atrakciju za CIIE da okupi svetske kupce. Ovo će ne samo nastaviti da podstiče kineski ekonomski rast i omogućiće većem broju Kineza da žive bolji život, već će stvoriti i više razvojnih dividendi koje će podeliti sa svetom.