Kompanija Dijamant, jedna od najpoznatijih i najvećih regionalnih kompanija na tržištu jestivih ulja obeležila je Svetski dan osoba sa Daunovim sindromom, dan koji slavi živote i uspehe ljudi koji su rođeni sa jednim hromozomom više.
„Okupili smo se u prostoru „Zvuci srca“ da se družimo i kroz zajedničke radne aktivnosti podignemo svest javnosti o Svetskom danu osoba sa Daunovim sindromom. Želja nam je da pokažemo da među nama ima više sličnosti nego razlika i da osobe koje su sastavni deo našeg društva, a koje izgledaju, uče i ponašaju se drugačije ne treba zaboraviti. Njihovi problemi su i naši i samo zajedničkim snagama možemo da pomognemo u njihovom uspešnijem razvoju i osamostaljivanju“, izjavila je Bojana Petrašek Đunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.
U okviru društveno odgovorne kampanje „Prati suncokret“, koja broji svoju drugu godinu, kompanija je organizovala likovne radionice u osnovnim školama u Beogradu i Zrenjaninu, kao i srednjoj školi u Novom Sadu gde su đaci pravili kreativne čestitke, koje su kasnije dostavljene udruženjima kao iznenađenje.
„Kako bismo dodatno osnažili poruku kampanje, održanim radionicama dali smo i edukativni karakter i možemo da kažemo da je odziv prevazišao naša očekivanja. Učenici su pokazali veliko interesovanje, želju i volju da svojim drugarima pruže podršku i pokažu da su tu da pomognu u svakodnevnim preprekama. Sve što radimo odnosi se na podržavanje prava naših sugrađana čiji glas često ne čujemo. Oni žele da budu prihvaćeni i potrebno je da se zajedno potrudimo da postanu sastavni deo našeg društva“, dodala je Bojana.
Osnovni cilj kampanje „Prati suncokret“ je da, pored materijalne podrške, pruži doprinos daljoj inkluziji osoba sa Daunovim sindromom u društvo i upozna širu javnost sa njihovim potrebama i mogućnostima za kvalitetan razvoj i osamostaljivanje.