Zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday, kao i brojnim društveno odgovornim aktivnostima sprovedenim u prethodnoj godini, kompanija dm drogerie markt osvojila je prestižno priznanje „Dobročinitelj”. Ova nagrada dodeljena je u okviru javnog konkursa koji organizuje udruženje „Moja Srbija”, u partnerstvu sa „Centrom potrošača Srbije”, za društveno odgovorne aktivnosti sprovedene u prethodne tri godine.
Projekat Giving Friday, pokrenut 2019. godine pod sloganom „Giving is the new black”, postao je simbolični praznik dobročinstva i solidarnosti. Baš na Crni petak, dan koji simbolizuje konzumerizam, dm umesto popusta i akcija izdvaja u humanitarne svrhe pet odsto od svog ukupnog dnevnog prometa. Poslednje četiri godine ova sredstva izdvajaju se za prikupljanje obroka namenjenih korisnicima Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, a kompanija je na ovaj način obezbedila ukupno oko 122 tone namirnica za naše najugroženije sugrađane. Osim ove inicijative, vodeći drogerijski lanac nosilac je značajnog priznanja „Dobročinitelj” i zbog mnogih uspešnih aktivnosti realizovanih s ciljem da se doprinese zajedinici, okolini i zdravstvenom sistemu. Samo neke od njih su kampanje „Žensko zdravlje“, „Movembar“ i „Zasadi drvo“, uz donacije upućene Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“, sigurnim kućama, Nurdoru, UNICEF-u, školama i vrtićima u Beogradu, brojnim azilima i udruženjima za zaštitu životinja.
„Mi u dm-u verujemo da se solidarnost gradi na temeljima zajedništva. Smatramo i da je naša dužnost da ukažemo na izazove s kojima se svakodnevno susreću mnogi naši građani, bilo da je reč o najmlađim ili najstarijim, socijalno ili zdravstveno ugroženim pojedincima i grupama. Zato su mnoge naše kampanje i aktivnosti ciljano usmerene ka dobrobiti zajednice, kako bismo na konkretne načine pružili doprinos kad god je to moguće, a posebno nam je drago što su ih prepoznali naša stručna javnost i brojni tržišni akteri. To nam je dodatni ’vetar u leđa’ da nastavimo da inspirišemo i druge da se okrenu društveno odgovornom poslovanju u što većoj meri“, rekla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
U periodu kada proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, drogerijski lanac dm drogerie markt aktivno nastavlja da pruža podršku zajednici, s akcentom na osnaživanje žena i socijalno najugroženijih grupa. Godina jubileja krenula je u znaku sniženih cena menstrualnih proizvoda robne marke Jessa, budući da je kompanija pokrenula snažnu kampanju koja ima za cilj borbu protiv menstrualnog siromaštva. Uz kontinuirane aktivnosti posvećene ženskom zdravlju, kompanija dm je u našoj zemlji drugu godinu zaredom pokrenula i konkurs u okviru kog će podržati projekte posvećene unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena, ovog puta pod nazivom „{ZAJEDNO} jedni za druge!“.