Ljudima sa oštećenim sluhom čak i svakodnevne dnevne aktivnosti, poput gledanja televizije, predstavljaju izazov.U većini slučajeva, ovo stvara ozbiljan problem kada je u pitanju jednak pristup informacijama.Kako bi skrenuli pažnju na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira svoj sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama.
Počevši od jula, kompanija je uvela ispise – titlove u reklame kako bi omogućila ljudima sa različitim nivoima oštećenja sluha pristup istim informacijama koje svi ostali primaju. Prvi P&G brendovi koji su lansirali titlovane televizijske reklame bili su Always, Fairy i Lenor, čime se prišlo korak bliže cilju stvaranja inkluzivnijeg sveta. Trenutno, 50% P&G reklama u Srbiji sadrži titlove.
“Želeli bismo da se zahvalimo našim partnerima, televizijskim stanicama i agencijama. Jedini način na koji ćemo uspeti da učinimo naš svet inkluzivnijim je ako sve ključne zainteresovane strane u ovoj industriji udruže snage. Naš put je tek počeo, ali smo odlučni u tome da nastavimo u našim naporima da budemo snaga rasta i snaga dobra i vodimo primerom pozivajući druge da se pridruže i deluju na isti način”, izjavila je Mariana Kordopati, direktorka marketinga i komercijale kompanije P&G za jugoistočnu Evropu.
U kompaniji P&G, posvećeni smo stvaranju inkluzivnijeg sveta za sve ljude – kako unutar, tako i izvan zidova naše kompanije, navedeno uključuje ljude sa vidljivim i nevidljivim smetnjama. Prepoznajemo svoju veliku odgovornost u pokretanju promena za naše zaposlene, sa našim brendovima, putem naših partnera i u našim zajednicama. Napredujemo svakog dana, ali uz postojanje svesti da imamo još posla kako bismo učinili našu kompaniju, brendove i usluge inkluzivnijim za osobe sa smetnjama. Uključujemo potrošače i zaposlene sa smetnjama u dizajniranje naših proizvoda, pakovanja i reklama, kako bi svet i iskustva koja kreiramo bila dostupna za sve. Što je svet dostupniji kroz inkluzivne proizvode, pakovanja, reklame i okruženje, manje ljudi će se osećati onesposobljeno. Mi #Vodimosljubavlju.