Zahvaljujućim jakim temeljima i kontinuiranom rastu, ostvaren je najveći godišnji prihod u istoriji kompanije

Kompanija LG objavila je finansijske rezultate za 2022. godinu, sa ukupnim prihodom od 83,5 biliona vona i operativnim profitom od 3,6 biliona vona.

U prethodnoj godini, kompanija LG je ostvarila rekordne godišnje prihode koji su, po prvi put, prešli 80 biliona vona što je skok od 12,9 odsto u odnosu na 2021. kada su ostvareni rekordni rezultati sa prihodima preko 70 biliona vona. Ostvareni rekordi u prodaji odražavaju kontinuirani rast kompanije, iako su na profitabilnost uticali izazovni globalni ekonomski uslovi.

Rast prihoda kompanije u 2022. odražava veliku potražnju tržišta za vrhunskim kućnim aparatima i automobilskim delovima. Sedmu godinu zaredom, poslovna jedinica kompanije zadužena za kućne aparate beleži značajan rast. Pozitivnom trendu doprinela je velika potražnja automobilskih delova, koja je prvi put premašila 10 odsto ukupnog prihoda kompanije.

Kompanija LG Home Appliance & Air Solution ostvarila je još jednu rekordnu godinu sa ukupnim prihodima od 29,9 biliona vona, što je 10,3 odsto više nego lane, zahvaljujući fokusiranoj strategiji na premijum uređaje poput LG Styler™ za odeću, WashTower™ kombinovanu mašinu za veš i WashTower™ i InstaView frižidere sa Craft Ice™ tehnologijom. Godišnji operativni profit je manji za 1,1 biliona vona u odnosu na prethodnu godinu što je posledica povećanih marketinških investicija i povećanja logističkih troškova. Ova poslovna jedinica će nastaviti sa istom strategijom uz osnaživanje kompetetivnosti i unapređenje proizvoda za masovnu potrošnju, kao i racionalizacije troškova u cilju veće profitabilnosti. Pored toga, ubrzaće se ekspanzija pametnih domaćinstava i naprednih kućnih aparata.

Kompanija LG Home Entertainment Company ostvarila je prihode od 15,7 biliona vona sa operativnim prihodom od 5,4 milijarde vona. Smanjena globalna potražnja za TV uređajima uticala jeste uticala na prihod i operativni profit u odnosu na 2021. godinu, ali je poslovanje kompanije u segmentu sadržaja i usluga na LG platformi za pametni televizore poraslo više od deset puta od 2018. godine. Kako je tržište i dalje izazovno u ovoj industriji, kompanija će se fokusirati na proširenje postojeće platforme i proširiti poslovanje zarad budućeg rasta. Kompanija će zadržati konkurentsku prednost povećanjem proizvodnje premijum televizora, kao što su OLED i QNED, uz efikasno upravljanje troškovima marketinga.

Kompanija LG Vehicle component Solutions povećala je godišnje prihode za 29,1 odsto u odnosu na 2021. godinu koji iznose 8,6 biliona vona uz operativni profit od 169,9 milijardi vona. Profitabilnost ove poslovne jedinice je rezultat proaktivne reakcije na veću potražnju auto proizvođača. Do kraja 2022. godine, ukupna vrednost akumuliranih porudžbina za auto delove iznosi oko 80 biliona vona, čineći ovu poslovnu jedinicu jednim od vodećih dobavljača za svetsku auto industriju. Kompanija će nastaviti ovaj trend dodatnim jačanjem svog globalnog lanca snabdevanja uz povećanju profitabilnosti kroz efikasno upravljanje troškovima.

Kompanija LG Business Solutions Company zabeležila je povećanje prihoda od 11,2 odsto, odnosno 6,1 biliona vona, podstaknuto ponovnim rastom potražnje za informacionim ekranima. Operativni profit je opao, što je posledica manje potražnje za računarima i monitorima nakon pandemije. Kompanija planira da unapredi konkurentnost na tržištu računara i monitora, uz stabilan rast u B2B segmentu nudeći više personalizovanih rešenja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.