FIRESTARTER 22 je prva regionalna Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) konferencija koja se održava 15–16. novembra u Beogradu. Program konferencije obuhvata predavanja vodećih stručnjaka sa bogatim praktičnim iskustvom. Među njima je i čuveni Ian Golding, prvi CX trener na svetu, predavač, konsultant i autor svetskog bestselera „Customer What?“.
Zbog čega je Customer Experience danas preduslov za održiv rast kompanije, bez obzira na industriju?
Iskustvo korisnika (CX) predstavlja SVE ono što organizacija radi, a što omogućava klijentima da komuniciraju sa njenim proizvodima i uslugama.Svaki zaposleni ima ulogu u pružanju iskustva na neki način, čak i oni koji nemaju direktnu interakciju sa klijentima.
Da bi se pozitivno istakla, kompanija treba da diferencira celokupno iskustvo koje pruža svojim klijentima, a ne samo proizvode i usluge. A da bi obezbedila održivi rast, ona treba da razume i stalno poboljšava Customer Experience i da tako dosledno ispuni kompleksne potrebe i rastuća očekivanja klijenata.
Vi ste jedan od glavnih govornika na FIRESTARTER konferenciji. Možete li da otkrijete neke od najvažnijih stvari koje planirate da podelite sa publikom u Beogradu?
Radujem se što ću imati priliku da potvrdim ono što učesnici možda već znaju, kao i da podelim sa njima ono što ne znaju. Govoriću o teoriji i iskustvu najbolje CX prakse i na šta treba da se fokusiramo 2023. godine, i u budućnosti.
Autor ste bestselera „Customer What?“ za koji se kaže da je „iskren i praktičan vodič za iskustvo klijenata“. Kakva je uloga iskrenosti na ovom putu?
Jedini način da organizacija poboljša ono što radi jeste da prizna gde se danas nalazi. Živimo u svetu stalnih promena. Organizacije koje ne prepoznaju potrebu da se prilagode promenama rizikuju da izgube relevantnost. Zbog toga je važno da budu iskrene prema sebi, zaposlenima i klijentima, u pogledu trenutne realnosti i onoga što treba da se uradi i promeni u budućnosti. To zahteva autentičnost i hrabrost da se suočimo sa istinom i počnemo što pre.