Srbija se pridružuje zemljama koje istraživanje potreba i navika potrošača sprovode upravo na mestima na kojima potrošači kupuju ili konzumiraju hranu. Zahvaljujući jedinstvenom „Sensobus“ konceptu, koji je razvijen od strane kompanije Puratos, u subotu i nedelju, 21. i 22. maja, na platou trgovinskog lanca Tempo na Adi, prva senzorna mobilna laboratorija u Srbiji će krenuti na svoj put.
Proizvođači i trgovinski lanci se vremenom suočavaju sa sve većim izazovom, imajući u vidu da se očekivanja potrošača konstantno menjaju. Kako bi na nauspešniji način razvijali svoje proizvode ili usluge, a samim tim i širili poslovanje, potpuno opremljena laboratorija za senzornu analizu im pomaže da direktno na licu mesta testiraju svoje proizvode, cene ili komunikacione koncepte. Ona dnevno može da ugosti do 300 potrošača koji će dati svoje mišljenje o proizvodu ili usluzi. Samo nekoliko dana je potrebno za analizu reprezentativnog uzorka mišljenja protrošača, dobijenog direktno od odabrane ciljne grupe.
Do sada Sensobus je bio aktivan u Evropi i Americi, dok u regiji Azija-Pacifik postoje tri Sensobox-a veličine štanda, koji se mogu instalirati po potrebi u tržnim centrima.