Telenor je u cilju unapređenja iskustva svojih korisnika omogućio svakome ko kupi novi telefon, tablet ili modem da može da ga osigura. Na taj način Telenorovi korisnici mogu da budu potpuno bezbrižni ako slučajno dođe do oštećenja ili krađe njihovih uređaja.

U ponudi su dva paketa: Basic koji pokriva slučajna oštećenja i zlonamernu štetu od strane trećih lica, i Premium koji dodatno pokriva i većinu slučajeva krađe i obezbeđuje produženu garanciju. Mesečna premija i učešće u šteti zavise od vrednosti uređaja i izbora paketa osiguranja.

Statistika kaže da je svaki drugi korisnik mobilnog telefona imao polomljen ekran ili veće fizičko oštećenje u prvoj godini upotrebe uređaja, a svakom petom vlasniku je mobilni telefon bio ukraden tako da nema sumnje da osiguranje uređaja predstavlja realnu potrebu korisnika i način štednje.

Ono što ističe ovu Telenorovu ponudu na tržištu je široka pokrivenost osiguranih slučajeva i lakoća kojom se prijavljuje šteta. Ukoliko dođe do oštećenja, korisnik će se osećati komforno i neće morati da obavlja duge administrativne procese. Sve što je potrebno je da prijavi štetu telefonom i donese uređaj u Telenor prodavnicu.

Za više informacija posetite Telenor sajt.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.