Ove godine Milka proslavlja 120. rođendan, i to zajedno sa svojim potrošačima. O jubileju i poslovnim rezultatima Mondelez International, govori Kristina Dimitrijević, Senior Brand Manager Tablets za South Central Europe.
Sto dvadeset godina postojanja brenda Milka sigurno vas čini ponosnim. Kakav je osećaj raditi sa jednim takvim brendom?
Smatram da brendovi imaju važnu ulogu u današnjem društvu i da kroz svoje poruke i aktivacije mogu da pokrenu promene.
Izuzetno sam ponosna i srećna što radim na tako snažnom brendu kome je nežnost u srži komunikacije i koji se trudi da utiče pozitivno na ljude, da ih ohrabri i podseti kako je dobar osećaj kada smo nesebični i pažljivi. Takođe, volim to što iako ima čak 120 godina, Milka brend je moderan i mlad u srcu. Trudimo se da budemo u toku sa trendovima, da aktivacije budu inovativne i zanimljive, kao i da proizvodi koje uvodimo na tržište budu drugačiji i u skladu sa potrebama naših potrošača.
Na koji način se ovaj značajan jubilej obeležava u Srbiji?
Ovaj značajan jubilej smo odlučili da obeležimo nežnom aktivacijom.
Od 11. do 31. maja otvoren je konkurs „Zamisli želju“, tokom kog pozivamo ljude da zamisle kreativnu i nesebičnu želju i da je pošalju na zamislizelju.milka.rs. Tri želje, odabrane po kriterijumima nagradnog konkursa, biće sa radošću ispunjene.
Da upotpunimo rođendansko slavlje, pored nagradnog konkursa, lansirali smo i specijalno Milka rođendansko pakovanje koje je već dostupno na policama radnji širom Srbije.
Koji je glavni strateški fokus kompanije u narednom periodu i da li ste zadovoljni rezultatima u prethodnom?
Kada je u pitanju čokoladna kategorija, najveći fokus kompanije Mondelez International u tekućoj godini je na podržavanju osnovnog portfolija – najprodavanijih tabletnih čokolada. Godinu smo započeli novim Milka reklamnim spotom, kao i ograničenom serijom Alpine Milk čokolade koja je imala simbole i slova na kockicama, kako bismo podstakli nežnu komunikaciju između ljudi. Rezultati koje smo ostvarili u prva četiri meseca su u skladu sa našim ciljevima. Iako neizvesnost kao posledica kovida ostaje najveći izazov, mislim da smo kao kompanija dobro reagovali na nove okolnosti koje su nastupile sa pandemijom i verujem da će ova godina biti veoma uspešna.