Da kreativnost domaćih timova ima snagu koja nadmašuje mnoge evropske, dokaz je priznanje za najbolji sportski sponzorski projekat u 2020. u izboru regionalne organizacije SPORTO. Ovo priznanje ponela je kampanja za podršku društvenoj zajednici pod nazivom „Krug podrške“ koju je osmislio kreativni tim agencije DNA Communications za klijenta Vojvođanska banka, a u saradnji sa Olimpijskim komitetom Srbije.
Reč je o projektu koji je nastao u jeku pandemije, tokom dana kada je sve bilo zatvoreno, kada su i otkazane Olimpijske igre, baš kao i mnoga druga sportska takmičenja. Potreba za podrškom tada je bila veća nego ikada, usled čega je i nastala kampanja sa porukama sportista koji ohrabruju jedni druge i čitavu zajednicu, ističući jedinstvo i solidarnost. Nastao je krug podrške koji je priznat i na nivou cele Jugoistočne Evrope.
„Ovo je izuzetno veliki uspeh za jednu srpsku agenciju, da pored toliko konkurenata, regionalnih i stranih agencija, baš naša kampanja osvoji ovo priznanje. Ova kampanja je proizvod ustanovljenog razumevanja i poverenja agencije i klijenta, ali i osluškivanja potreba i prilagođavanje situaciji u kojoj smo se svi našli. Isto tako, ovo je dokaz da i lokalne agencije imaju snagu koju prepoznaje Evropa,“ rekao je Dejan Ranđić, direktor agencije DNA Communications.
Na ovaj način kampanja je ujedno ostvarila plasman na međunarodno takmičenje, ušavši u konkurenciju za prestižnu nagradu „Best of Europe“, koju svake godine u Londonu dodeljuje Evropska sponzorska asocijacija (ESA).
Ova kampanja će tako, kao jedini predstavnik iz Srbije, celoj Evropi prikazati kampanju „Krug podrške“, gde se u glavnoj ulozi nalaze naši najuspešniji sportisti – tekvondistkinja Tijana Bogdanović, džudista Nemanja Majdov, kajakašica Milica Starović, plivač Čaba Silađi, strelkinja Zorana Arunović, džudista Aleksandar Kukolj, plivačica Anja Crevar, rvač Davor Štefanek atletičar Mihail Dudaš, veslač Miloš Vasić, i drugi.
Video kampanje „Krug podrške“ možete pogledati