Verovatno većina ljudi tokom života mora da renovira stan, kuću ili poslovni prostor, što može da bude vrlo stresno, posebno ukoliko ne postoji prostor za izmeštanje stvari. Osim što treba kontrolisati odvijanje radova i budžet, treba misliti i o bezbednosti stvari koje se tu nalaze tokom radova.
U nekim slučajevima, stvari se mogu izmestiti u pomoćne prostorije kao što su podrumi, tavani i šupe, ali tu dolazimo do pitanja bezbednosti stvari. Te dodatne prostorije su redovno vlažne, prljave, nepristupačne i uopšte nedovoljno obezbeđene. Dakle, treba razmišljati o iznajmljivanju magacina za odlaganje stvari.
Sporiji radovi sa stvarima u stanu
Ukoliko u stanu zadržavate stvari tokom renoviranja, na primer tokom gletovanja i krečenja ili gipsanih radova, bićete u ozbiljnom strahu za stvari. Majstori koji su angažovati obično te stvari preskaču, zaobilaze ili se penju po njima kako ne bi koristili merdevine. Iako ih obično zaštite najlonom, logično da to uglavnom nije dovoljna zaštita.
Posebna je priča kako to izgleda iz perspektive majstora i ostalih radnika. Stvari koje su ostale u stanu tokom renoviranja uglavnom ometaju i usporavaju radove. Radnici jednostavno gube vreme na zaobilaženje i pomeranje tih stvari. To usporavanje nekada znači i nekoliko dnevnica više, što nije zanemarljiv podatak, posebno ako je uključeno više radnika u renoviranje.
Opasnost od oštećenja
U nekim slučajevima majstori nehotice mogu napraviti i ozbiljnu štetu na nameštaju i tehnici koja je ostala u domu tokom renoviranja. To mogu biti ogrebotine, ali i ozbiljne oderotine na drvenom nameštaju koje se naprave nehotičnim pomeranjem alata. Tu su takođe i fleke od boja, maltera, gipsa ili silikona koje se teško skidaju ili ih nije moguće skinuti.
Povoljne cene zakupa magacina
Jednostavnije, a često i znatno povoljnije rešenje, kada se na umu imaju oštećenja, svakako je skladištenje stvari iz stana tokom renoviranja. Do bezbednih i čistih magacina možete doći angažovanjem agencije (Moja selidba) koja će izabrati za vas najbolji prostor i pomoći vam u izmeštanju i vraćanju stvari.
Najam magacina se plaća po kubnom metru i vremenu na koji se prostor iznajmljuje. Cena iznajmljivanja magacina na mesečnom nivou kreću od nekoliko hiljada dinara i mogu da predstavljaju ozbiljnu uštedu tokom renoviranja.
Ukoliko je potrebno agencija za selidbe može uzeti na sebe proces pripreme i pakovanja stvari za izmeštanje tokom renoviranja. Te usluge sprovode u delo iskusni profesionalci tako da je briga oko stvari u potpunosti nepotrebna. Svi magacini koji se iznajmljuju su čisti, suvi i obezbeđeni na više načina, tako da stvari ne mogu u njima da se oštete.
Praktična strana skladištenja stvari
Iznajmljivanje magacina je pogodno i za mnoge druge situacije kao što je selidba u drugi grad ili drugu državu kada nije moguće sve stvari odjednom preseliti. Mnoge porodice su se našle u situaciji da stan u kojem žive prodaju, a da nekretnina u koju se useljavaju nije još u potpunosti spremna za useljenje. Tako u periodu od nekoliko nedelja ili nekoliko meseci nemaju gde sa stvarima.
Poslednjih godina, poslovanjem profesionalnih agencija za selidbe kao što je Moja selidba rešeni su pomenuti problemi. Prostrani i bezbedni magacini sa lakoćom primaju sve vaše stvari tokom renoviranja i selidbe. Visok nivo profesionalnosti i uslužnosti omogućava vam da renoviranje stana provedete bez stresa, bar kada je bezbednost vaših stvari u pitanju. Isto važi i za sve druge prilike kada je potrebno da stavite stvari na čuvanje u iznajmljen magacin.