Osveženje koje stiže iz kompanije koja stoji iza Tiktoka poslednjih nedelja postalo je izuzetno popularno. Broj korisnika aplikacije Lemon8 iz dana u dan raste dok se sve češće čuje pitanje – da li je reč o potencijalnoj zameni za Tiktok u slučaju potpune zabrane ili je stigla još jedna „obavezna aplikacija“, kako prenosi RTS.

Platforma u vlasništvu „ByteDance“, matične kompanije Tiktoka, lansirana je u Japanu 2020. godine. NJenih pet minuta počelo je da otkucava kada je počelo da se priča o delimičnoj ili potpunoj zabrani Tiktoka, pa je tako, početkom aprila, Lemon8 samo u SAD zabeležio 650.000 preuzimanja.
Aplikacija je dostigla ukupno 17 miliona preuzimanja u svetu od lansiranja. Ovaj rast se nastavlja, uprkos ograničenjima sa kojima se suočava sestrinska aplikacija Tiktok.

Aplikacija Lemon8, čiji naziv je spoj reči limun i broja osam, što na engleskom zvuči kao limunada, polako se probija i na teritoriji Velike Britanije, gde je stigla u februaru.

Lemon8 je opisan kao spoj Instagrama i Pinteresta i kao „mesto za mlade kreativce koji dele raznovrsne sadržaje“, sa fokusom na proizvode i isticanje sadržaja iz određenih kategorija proizvoda uključujući modu, šminku, hranu i putovanja.

Objavljene fotografije uz istaknuti prateći tekst daju utisak naslovne strane magazina ili vizuelnog rešenja za reklame.

Dolazak na zapadno tržište dramatičan je potez za malo poznatu aplikaciju i sve ukazuje na to da je ovaj talas podržan plaćenim prisustvom pojedinih korisnika sa uticajem, piše portal TechCrunch.

Čini se, dakle, da kompanija „ByteDance” želi da progura Lemon8 na američkom tržištu, što bi mogao biti korak koji dolazi u pogrešno vreme.
Ili možda pak u idealnom momentu, ukoliko zabrana Tiktoka bude većeg obima i na taj način nova aplikacija obezbedi kompaniji prisustvo na američkom tržištu.

Kako je Insajder prošlog meseca izvestio, „ByteDance” je plaćao pojedinim korisnicima da objavljuju sadržaj na mreži Lemon8, u okviru šireg plana za razvoj platforme.

Plaćanje autora sadržaja deo je promotivne akcije i takva taktika za pridobijanje novih korisnika nije retkost u svetu društvenih medija. Takođe, mnogi su podelili pozitivne utiske o aplikaciji na Tiktoku, što je dovelo do više preuzimanja nove aplikacije.

Do sada, veliki brendovi još nisu pohrlili ka aplikaciji. Pojavili su se lažni nalozi pojedinih brendova, pošto Lemon8 trenutno nema mogućnost verifikacije.

Stručnjaci za marketing na društvenim medijima ističu da bi nova aplikacija i fokus koji usmerava ka sadržaju koji generišu korisnici mogli da budu posebno korisni za mala preduzeća.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.